Blev inte av för mig heller. Har en kompis i Köpenhamn som jag tänkte möta upp och dra till chriss med. Men personen var på annat håll så det gick ej. Är inte så sugen på att åka dit själv.
Blev inte av för mig heller. Har en kompis i Köpenhamn som jag tänkte möta upp och dra till chriss med. Men personen var på annat håll så det gick ej. Är inte så sugen på att åka dit själv.
Det är faktiskt ganska nice.
Man är fri att göra vad man vill utan att behöva ta hänsyn till nån.
Ingen som nojar en, ingen som stör, man kan bara flumma med sina egna tankar i omgivning som man själv väljer.
Det är faktiskt ganska nice.
Man är fri att göra vad man vill utan att behöva ta hänsyn till nån.
Ingen som nojar en, ingen som stör, man kan bara flumma med sina egna tankar i omgivning som man själv väljer.
Får prova det någon gång.
Är det någon som varit med om jobbigt folk på chris?
Har aldrig varit med om folk som stört ens härliga cb-rus, man existerar knappt i andras ögon känns det som.
Får prova det någon gång.
Är det någon som varit med om jobbigt folk på chris?
Har aldrig varit med om folk som stört ens härliga cb-rus, man existerar knappt i andras ögon känns det som.
Beror väll på vad man anser vara jobbigt.
Jag tryckte upp en 300 mm teleobjektiv i trynet på en utslagen nisse i buskarna endast för att inse att han inte riktigt sov hehe.
Annars så tycker jag det är störigt när folk kommer fram och vill bomma tändare en stund så dom kan mecka.
väldigt positiv artikel om christanshavn, hoppas fristaden får vara ifred för alltid.
Ur tidningsupplagan:
Citat:
1982: Danska regeringen kräver att Barsebäck avvecklas. Nordiskt rådsmöte med Norge, Sverige och Finland kräver att Christiania avvecklas. Danska tidningar svarar med att "Sverige bör avvecklas".
Beror väll på vad man anser vara jobbigt.
Jag tryckte upp en 300 mm teleobjektiv i trynet på en utslagen nisse i buskarna endast för att inse att han inte riktigt sov hehe.
Annars så tycker jag det är störigt när folk kommer fram och vill bomma tändare en stund så dom kan mecka.
Ja, det har hänt mig med. Att de lånar tändare. Det känns som en stor grej när man är stenad, haha. Man vill ju så gärna inte bli av med sin tändare.
var där i lördags, skitfin stämning, sol, och helt underbart
Blev 3 sorters gräs, nån skunk, dansk pot och nån haze..sen tre olika sorters hasch
Fick hem ca 30 gram gräs och 10 g hasch för 3000 dkk..
var där i lördags, skitfin stämning, sol, och helt underbart
Blev 3 sorters gräs, nån skunk, dansk pot och nån haze..sen tre olika sorters hasch
Fick hem ca 30 gram gräs och 10 g hasch för 3000 dkk..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!