Citat:
Ursprungligen postat av maximon
-----""""Pedofili eller annars sexuell läggning som vi idag klassar som onormal och sjuk är egentligen som vilken annan läggnig som helst men vi har valt att sätta värde på de olika som finns.""""???????-----
E du äcklig eller!!!! Fyfan för dig om de är de du menar!!!!!!!!! Jag vill att alla här inne ska se vad äckligt folk de är som stödjer The venus project...
De är precis dedär jag menar. De kommer bli mer och mer accepterat med homosexualitet osv.. och jag har alltid sagt.. "De är bara en tidsfråga innan de säger att pedofili åxå bara är en sexuell läggning." Och du har precis visat mig rätt..
heh. antingen ser du det jag säger som ett hot så du försöker prata bort det eller så missförstår du med fatalt.
Jag är självklart inte för någon form av akt som föstör för andra männiksor. Jag anser att allt som inte inkräktar på andras frihet och integritet bör vara lagligt, man har sin kropp och bör få göra vad man vill med den. Att vara pedofil i sig är inte olagt o bör heller inte vara det eftersom man inte kan rå för det, vad vi vet. Däremot att ge sig på andra människor utan deras vilja är fel, och det behövs ingen lag för att folk ska förstå det.
Pedofili är inget begrepp som i grund och botten har någon form av negativ eller positiv laddning, vi har gett akten att vilja ha småbarn ett namn och också satt en negativ värdering på det, vilket jag självklart, liksom alla, förutom just pedofilerna då kanske, håller med om. Anledningen till att homosexualitet är helt ok enligt mig och inte pedofili är för att det då handlar om två människor som båda är med på det, vilket det sällan gör med pedofili, och är därför ingenting vi bör syssla med som människor som strävar efter frihet och rättvisa. För att förstå detta behövs inte lagar, bara utbildning.
Citat:
De kommer bli mer och mer accepterat med homosexualitet osv
OH NEJ!!!!!
Vad menar du, är du emot homosexualitet? Det är så läskigt med er kristna för ni säger att ni är så snälla och vill alla väl men så fort någon går emot
era regler då ska de brinna i helvetet eller göra som ni säger.
Citat:
Jo.. iochmed att ni vill ta bort alla lagar som gör de lagligt att ha sex med småbarn..
vart nånstans i bibeln står de? bok? sida? kapitel? vers? Du måste lära dig använda källor gubben!
Hur gammal är Sara(om hon heter så) när hon blir antastad av Isak eller vad han heter? Och framförallt, hur gammal är han.. fy fan. Vart det står om det i bibeln vet jag inte men det vet väl du?
Sen har jag läst massa i bibeln om att alla som är bögar, de som inte tror på 'den ritkiga guden', är otrogna mm ska dö. Nej jag kan itne säga exakt var men jag vet att jag har läst det.