2007-06-28, 20:43
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
det var ju snack om nån poddo i en känd reklamserie men jag har alltid trott det var den mörka killen i ica reklamen som slutat som var det svarta fåret jag.. nån som vet?
Har hört det från flera källor som har god insikt i kändisvärlden!tror som sagt att det är mycket tveksamt! Allt som "Skvallras" om här inne som har "säkra" källor är ju inte alltid sanningsenligt eller hur?
Citera
2007-06-28, 21:30
Bannlyst
Mikael Persbrandt var ju med i nån uppmärksammad "serie" av reklamer.
Kan det vara han som avses, det går/gick ju en hel del skvaller om den karln förr.
Ska jag tillägga att jag inte är helt allvarlig och tror inte ett dugg på att det skulle vara han...
Citera
2007-06-28, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
En vän hävdar minsann att ICA-Stig är känd för att idkat könsumgänge med minderåriga.

Tydligen skulle offrets mamma gråtit ut i media för något år sedan att "såren rivs upp varje dag", eftersom pedofilen skulle medverka i en väldigt ofta visad reklamserie.

Kan det vara Stig?

ICA-Stig känns oerhört tveksamt. Kan han förväxlats med Stig Larsson (inte Stieg), dramatikern/författaren? Denne har ju bland annat uttalat att han "mycket väl skulle kunna ha sex med en 13-åring", är i ungefär samma ålder som namnen och har en gedigen teaterbakgrund.
Citera
2007-06-28, 21:38
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Jo, annars ( för att citera Flashbacks "säkra" källor) borde det ju vara Bajs-Elvis eller Tito? Hellberg ligger ju inte bra till.

Lås tråden. Och släng.

ICA-Stig var kommunist som ung, nu har han anammat den kapitalistiska livsstilen. Let it go. Han var medlem i Nationalteatern, en av de stora humorfabrikörerna på 1970-talet.
Citera
2007-06-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Han verkar ju tända på Mona Seilitz och hon är väl i 80-årsåldern, så det talar ju mot det hela...

Hon är faktiskt äldre än Alice Timander.
Citera
2007-06-28, 22:22
Medlem
berranisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Hon är faktiskt äldre än Alice Timander.

Mona är född -43 = 64 år och Alice är född -15 = 92 år.
Citera
2007-06-28, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul

Jo, annars ( för att citera Flashbacks "säkra" källor) borde det ju vara Bajs-Elvis eller Tito? Hellberg ligger ju inte bra till.

Lås tråden. Och släng.

ICA-Stig var kommunist som ung, nu har han anammat den kapitalistiska livsstilen. Let it go. Han var medlem i Nationalteatern, en av de stora humorfabrikörerna på 1970-talet.
Tja, precis, det var ju därför jag nämnde Micke. Varken Torsten Flink eller örjan eller Tito eller Bajselvis har gjort reklam...
Citera
2007-06-28, 22:31
Medlem
Recas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
En vän hävdar minsann att ICA-Stig är känd för att idkat könsumgänge med minderåriga.

Tydligen skulle offrets mamma gråtit ut i media för något år sedan att "såren rivs upp varje dag", eftersom pedofilen skulle medverka i en väldigt ofta visad reklamserie.

Kan det vara Stig?

Jag har faktiskt hört samma rykte. Tror inte för ett ögonblick att det stämmer dock.
Citera
2007-06-28, 22:34
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ska jag tillägga att jag inte är helt allvarlig och tror inte ett dugg på att det skulle vara han...
Haha! Underbart formulerat!
Citera
2007-06-28, 23:12
Medlem
hängballens avatar
jag läste det i nån av kvällstidningarna om nån känd reklamsnubbe o gråtande morsa..att den mörka i icareklamen slutade vara med där i samma tidpunkt var ju lite märkligt men mer än så har jag inte på fötterna som sagt. men att en reklamsnubbe våldfört/utnyttjat ett barn VET jag att det har stått i nån av tidningarna men även det kan ju vara fel..
Citera
2007-06-28, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha! Underbart formulerat!
(såå trött idag... så trött att det blir roligt!)
Citera
2007-06-28, 23:29
Medlem
Citat:
Kan det vara han som avses, det går/gick ju en hel del skvaller om den karln förr.
Kan det vara Vasakronan du menar? http://www.youtube.com/watch?v=LKeHOpV1uLM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in