• 1
  • 2
2007-06-28, 16:42
Medlem
Fittsparks avatar
En vän hävdar minsann att ICA-Stig är känd för att idkat könsumgänge med minderåriga.

Tydligen skulle offrets mamma gråtit ut i media för något år sedan att "såren rivs upp varje dag", eftersom pedofilen skulle medverka i en väldigt ofta visad reklamserie.

Kan det vara Stig?
Citera
2007-06-28, 16:54
Bannlyst
Oj

Oj det har jag aldrig hört och det tvivlar jag på, Stig är juh gammal rödvinskommunist och nationalteatern deltagare men pedofil var något nytt.

Han kanske har förväxlat honom med rederiet pedofilen?
Citera
2007-06-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
En vän hävdar minsann att ICA-Stig är känd för att idkat könsumgänge med minderåriga.

Tydligen skulle offrets mamma gråtit ut i media för något år sedan att "såren rivs upp varje dag", eftersom pedofilen skulle medverka i en väldigt ofta visad reklamserie.

Kan det vara Stig?

Känner vagt igen det där.

Men det handlade inte om ICA-Stig iaf.

Tror du ska fråga din "vän" lite mer ingående vad det är för källa han har på det där.

Då kommer du nog märka att det bara var tomt prat.
Citera
2007-06-28, 17:29
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Då kommer du nog märka att det bara var tomt prat.

Möjligtvis är det nog så.
Det skulle vara lite folk i musikbranschen som kände till detta...

Om ingen annan hört om detta, kan ju lämplig moderator kasta tråden.
Citera
2007-06-28, 17:31
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Han kanske har förväxlat honom med rederiet pedofilen?
Ja va fan? Visst skulle det kunna vara Thom*s H*llberg som avses, eller?
Annars skulle jag gärna se en källa, länk eller referens till trådstartarens undran...
Citera
2007-06-28, 17:35
Medlem
Star Witnesss avatar
Han verkar ju tända på Mona Seilitz och hon är väl i 80-årsåldern, så det talar ju mot det hela...
Citera
2007-06-28, 18:04
Medlem
Pancevs avatar
Gjorde inte Hellberg rösten till någon reklam som gick ofta tidigare?
Citera
2007-06-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark

Kan det vara Stig?
Ja! vad skulle han annars vara han är ju känd, och då så per automatik är de pedofiler, insestioösa homofiler som säljer knark till barn emedan de sätter på sin döda hund.

p.s.
Byt vänner eller väx upp.
Citera
2007-06-28, 18:28
Medlem
wigwaggles avatar
Vilken trams. Jag tror inte på ett ögonblick att det är så. Det är bara elaka och avundsjuka tungor som tala. Pedofiler och hebefiler - som f.ö finns och är stolt över sin perversitet finns bättre representerad här på FB än på nån patetisk ICA reklam.
Citera
2007-06-28, 19:12
Medlem
hängballens avatar
det var ju snack om nån poddo i en känd reklamserie men jag har alltid trott det var den mörka killen i ica reklamen som slutat som var det svarta fåret jag.. nån som vet?
Citera
2007-06-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
det var ju snack om nån poddo i en känd reklamserie men jag har alltid trott det var den mörka killen i ica reklamen som slutat som var det svarta fåret jag..

Varför har du trott det?
Citera
2007-06-28, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Varför har du trott det?

Han var ju MÖRK! Då är han ju iaf ett MÖRK FÅR om än inte ett svart!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in