Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-28, 09:14
  #1
Medlem
Mekhs avatar
Jag och flickvännen pratade nyligen om att vi skulle tycka att det vara upphetsande att kolla på en porrfilm tillsammans. Vilken film tycker ni man ska sattsa på? Inte någon skum bajsporr eller något sånt, bara vanligt, traditionelt sex. Det bör nog inte vara allt för hardcore, men lite hårda tag har jag ingenting emot
Citera
2007-06-28, 09:20
  #2
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Jag och flickvännen pratade nyligen om att vi skulle tycka att det vara upphetsande att kolla på en porrfilm tillsammans. Vilken film tycker ni man ska sattsa på? Inte någon skum bajsporr eller något sånt, bara vanligt, traditionelt sex. Det bör nog inte vara allt för hardcore, men lite hårda tag har jag ingenting emot
Porren för er tuturduvor stavas M A X H A R D C O R E

Lycka till.....
Citera
2007-06-28, 09:43
  #3
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Porren för er tuturduvor stavas M A X H A R D C O R E

Lycka till.....




Nån av dom senare då
Citera
2007-06-28, 15:42
  #4
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Jag och flickvännen pratade nyligen om att vi skulle tycka att det vara upphetsande att kolla på en porrfilm tillsammans. Vilken film tycker ni man ska sattsa på? Inte någon skum bajsporr eller något sånt, bara vanligt, traditionelt sex. Det bör nog inte vara allt för hardcore, men lite hårda tag har jag ingenting emot


Krystal Method
Citera
2007-06-28, 18:36
  #5
Medlem
mr.arnes avatar
Nåt sånt här kanske?
http://www.lustypuppy.com/
Citera
2007-06-28, 19:47
  #6
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Nåt sånt här kanske?
http://www.lustypuppy.com/


Hahahaha där var du allt bra lustig va ?
Citera
2007-06-28, 19:50
  #7
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Vilken film tycker ni man ska sattsa på?
Satsa på henne istället


Citera
2007-06-29, 04:12
  #8
Medlem
the big Ms avatar
Jag kollade , dalkula, ligenden om mora horan med mitt ex. fast vi kratta bara för det är så läjligt ful
Citera
2007-06-29, 04:45
  #9
Medlem
BlackMetals avatar
Satsa på Dreamquest med Jenna Jameson i huvudrollen
Citera
2007-06-29, 14:09
  #10
Medlem
Jag skulle välja Island Fever 3 eller 4. En ganska ny rulle som kommit är Lascivious Liaisons. Lätt bondage och väldigt välgjord. I alla desa filmer är det musik så om man vill höra kåta stön så skulle jag nog köra på en klassisk Jenna rulle.
Citera
2007-06-30, 00:30
  #11
Medlem
Mekhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Nåt sånt här kanske?
http://www.lustypuppy.com/
Hm, nja, vet du fan alltså. Tror inte flickvännen gillar sånt där. Haha, tror hon blir lite fundersam över mig om jag kommer och vill att vi ska kolla på gayporr

Tack för alla tips! Jag ska försöka få tag på alla dom som ni har nämnt, så får hon bestämma vilken det det blir. Jag återkommer förmodligen med rapport ;D
Citera
2007-06-30, 00:37
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Inte någon skum bajsporr eller något sånt, bara vanligt, traditionelt sex.

Paradox!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback