Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Problemet är ju snarare att man inte ens har funnit
en endaste ynka övergång...bland miljontals upphittade fossil...
Slutsats?
Evolutionen är bara en MYT!

Först: Välkommen tillbaka till verkligheten, hur var det på behandlingshemmet?
Du har fått åtskilliga exempel på sådana fossiler. Att du sedan vägrar acceptera dessa och istället sätter din tillförlit till, e.g., Harun Yahya visar bara på att du vägrar inse fakta då den bevisar dig fel. Pajas.
Bara för att det finns en websida som säger att jorden är platt gör det inte till en sanning. Där kommer källkritik in, fast det är väl ett begrepp du är obekant med.
Nog om det.
Du undviker (för 10+:e gången?) att svara på mina frågor:
http://flashback.info/showpost.php?p=8272863&postcount=6048
OM nu Big bang teorin bara är en myt, redogör då för de observationer som stödjer just denna; dvs. hur det "egentligen" ligger till.
Jag är oxå vädligt sugen på veta var du placerar dina reptilvarelser som bor i underjorden! Enligt dig måste dessa placeras i
människoriket eller
djurriket. Var du än placerar dem kommer resultatet att tala mot dig, är det därför du vägrar svara på den frågan?
Men sluta repetera dig och fjanta runt, fastän du är Kalle-bakom. Tag tjuren vid hornen och svara på frågorna. Om du kan, backa upp dessa med källor. Jag ger dig lite dispens ang. kvaliten av källorna, är mest nyfiken på vad du verkligen har att komma med.