2011-11-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
TS slutade besvara frågor för typ 2 år sen.
Till alla blivande förare, kom ihåg att läsa TRI-TUB, annars kommer det gå åt helvete!

Du råkar inte veta hur man får ut en TRI-TUB innan man påbörjar förarutbildningen då? , vore ju kul att smygpluga lite innan
Citera
2011-11-21, 14:35
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVAQ8
Du råkar inte veta hur man får ut en TRI-TUB innan man påbörjar förarutbildningen då? , vore ju kul att smygpluga lite innan

TRI-TUB gick att ladda ner som PDF innan på google. Har en TRI hemma, kan se om jag kan fixa en åt dig.
Citera
2011-11-21, 14:50
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
TRI-TUB gick att ladda ner som PDF innan på google. Har en TRI hemma, kan se om jag kan fixa en åt dig.

Får man vara med på ett hörn här? Vore fint att tjuvstarta lite.
Citera
2011-11-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Får man vara med på ett hörn här? Vore fint att tjuvstarta lite.

Hur längesen var det du gjorde matrigma förresten? Gjorde den för rätt längesedan men har inte hört något än, håller tummarna ** .. Men just matrigma är något alla som ansökte fick göra antar jag?
Citera
2011-11-21, 15:38
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Hur längesen var det du gjorde matrigma förresten? Gjorde den för rätt längesedan men har inte hört något än, håller tummarna ** .. Men just matrigma är något alla som ansökte fick göra antar jag?

Ett par veckor sen eller så. Jo, det verkar vara standard, fick testet på mailen dagen efter min ansökan.

Hur gick det för dig? När gjorde du ditt?
Citera
2011-11-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Ett par veckor sen eller så. Jo, det verkar vara standard, fick testet på mailen dagen efter min ansökan.

Hur gick det för dig? När gjorde du ditt?

Gjorde mitt test ungefär samtidigt, svarade på samtliga frågor men stressvarade på de 5 sista typ. Fick mejl idag med besked om att jag inte hade fått jobbet ; /
Citera
2011-11-21, 16:57
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Gjorde mitt test ungefär samtidigt, svarade på samtliga frågor men stressvarade på de 5 sista typ. Fick mejl idag med besked om att jag inte hade fått jobbet ; /

Samma här precis nu. Suck.
Citera
2011-11-21, 18:21
Medlem
gjorde testet för 1½ vecka sedan, och har inte hört något än... vad stod det i era besked? tack för visat intresse?
Citera
2011-11-21, 18:25
Medlem
jr.ewings avatar
Har du som tunnelbaneförare någonsin sett sex ombord på vagnarna?
tex fylleknull.
Citera
2011-11-21, 19:09
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasjonas
gjorde testet för 1½ vecka sedan, och har inte hört något än... vad stod det i era besked? tack för visat intresse?

Tack för visat intresse, vi har gått vidare med andra sökanden yada yada.
Citera
2012-01-05, 18:38
Bannlyst
Är lite pessimistiskt lagd. Det gick nog åt skogen med första och därmed sista intelligenstestet, och jag som vill prova på det här jobbet

Om jag har tur och klarar mig och blir förare, kan jag få köra nästintill hur mycket extrapass som helst då, om jag vill? Kommer det finns gott om sådana tillfällen?
Citera
2012-01-05, 19:02
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Är lite pessimistiskt lagd. Det gick nog åt skogen med första och därmed sista intelligenstestet, och jag som vill prova på det här jobbet

Om jag har tur och klarar mig och blir förare, kan jag få köra nästintill hur mycket extrapass som helst då, om jag vill? Kommer det finns gott om sådana tillfällen?

Jobbet är tråkigt som in i helvete, bara så du vet.

Tar lite tid innan du kan börja jobba extra, och ha tilläggstjänster osv. Men däremot så kan du alltid välja standardtjänsterna (In & Ut tjänst). Just reserv och extratjänsterna är ganska så populära, så förvänta dig inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in