• 3
  • 4
2007-06-25, 17:37
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Men allvarligt,du var i Kalmar,vad förväntar du dig?
Förvisso... satte på mig rymdblöjan och körde tills soppan tog slut...
Citera
2007-06-25, 19:13
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manwhor3
Finns det nå värre, än att vara på ett fik. Också står det ett gäng tjockisar framför och beställer gräddbakelser...
Då är spyan verkligen inte långt borta!!
Tycker det är värre/mer komiskt när fotbollarna köper lightchips i videobutiken
Citera
2007-06-25, 21:33
Medlem
mongrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Njae, då får jag nog säga att det mest vidriga/irriterande är fetton som köper chips/burgare/pizza och toppar av det hela med en cola light Vad fan!
Citera
2007-06-25, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Jag avskyr sill. Självklart förstår jag att inte alla gör det, och att det inte är nåt konstigt med att andra äter sill. Ändå har jag märkt att jag har svårt att inte se ner på, och nästan äcklas av dom som äter sill, åtminstone medan dom gör det. Ungefär som om dom var nån sorts lägre stående varelser som äter allt möjligt utan urskillning: pinnar, fimpar, stenar, hundbajs etc. Är det jag som är knäpp? Hur reagerar du när nån äter mat du avskyr?

Jag ser hellre mat som äter folk jag avskyr...

(som en drogad ko (som sen ska bli till mat) som äter upp en idiot.))
Citera
2007-06-25, 22:17
Medlem
hroobarbs avatar
Citat:

Citat:
fetton som köper chips/burgare/pizza och toppar av det hela med en cola light Vad fan!

Vill ni att de ska bli ännu fetare eller? Köpa en flottig pizza OCH få i sig åtta bitar socker?

För övrigt så skiter jag i vad folk äter. Jag tycker att potatismos med räksallad/lingonsylt är det värsta som finns kulinariskt sett, men jag blir ju inte illamående av att se någon käka en halv special.
Citera
2007-06-26, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Jag avskyr sill. Självklart förstår jag att inte alla gör det, och att det inte är nåt konstigt med att andra äter sill. Ändå har jag märkt att jag har svårt att inte se ner på, och nästan äcklas av dom som äter sill, åtminstone medan dom gör det. Ungefär som om dom var nån sorts lägre stående varelser som äter allt möjligt utan urskillning: pinnar, fimpar, stenar, hundbajs etc. Är det jag som är knäpp? Hur reagerar du när nån äter mat du avskyr?

Har sett på, eller rättare hört på, när en person åt(sörplade i sig)grisfötter.
Tror inte att jag vill uppleva detta någon fler gång, faktiskt(kräsenhet tycks bara förvärras med åren)...
Citera
2007-06-26, 07:31
Medlem
Kronans avatar
När jag var liten hade vi en särskoleunge på våran skola.. Han kunde få för sig att slicka i sig urin, smaka på hundbajs maskar osv. Givetvis framhetsad av någon lägre människa på skolan...

Annars så hade jag lite svårt för min farfar när han käkade, kokt tunga inlagd brax och andra vidrigheter...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in