2007-06-24, 17:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
jag reagerar inte på vad folk äter även om jag själv kan tycka att rätten ifråga inte är något vidare. Dock stör jag mig ofantligt på folk som smaskar och att vissa aldrig bättrar sig även om man säger till.
Citera
2007-06-24, 18:38
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Jag avskyr folk som inte dricker vanligt svart kaffe i kopp/mugg utan folk som tvunget ska ha latte och au lait och allt fan vad det heter, dessutom ska de dricka ur glas.

Fy fan, jag gör mentala kräkningar och tvångskastar dom i vallgraven.
Citera
2007-06-24, 18:41
Medlem
När folk trycker i sig sina slafsiga semlor med äcklig mandelmassa. It makes me sick.
Citera
2007-06-24, 21:04
Medlem
ADjusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Jag avskyr folk som inte dricker vanligt svart kaffe i kopp/mugg utan folk som tvunget ska ha latte och au lait och allt fan vad det heter, dessutom ska de dricka ur glas.

Fy fan, jag gör mentala kräkningar och tvångskastar dom i vallgraven.

haha, det där håller jag med om. Tycker det är extremt fjolligt när tanterna/tjejerna på kontoret ska dricka "kaffe latte" i glas.
Citera
2007-06-24, 21:32
Medlem
Gubbens avatar
Folk som inte följer den enkla regeln:

Kall dryck = glas

Varm dryck = kopp/mugg
Citera
2007-06-24, 21:56
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
Folk som inte följer den enkla regeln:

Kall dryck = glas

Varm dryck = kopp/mugg

Brukar faktiskt ta riktigt iskalla saker i mugg (milkshake/slushie) mest för att få örat och slippa frysa händerna av mig...
Citera
2007-06-24, 22:51
Medlem
stfu!s avatar
Saker som luktar skit, t.ex. kaviar och sill. Gillar iofs inte att äta bland andra än min familj eller mycket bra vänner öht.
Citera
2007-06-25, 10:27
Medlem
Seamus Costellos avatar
HUR man äter kan i extremfall störa mig. Som på en lunchsylta i Kalmar då jag såg en bonnläpp äta kalops med fingrarna...
Citera
2007-06-25, 10:39
Medlem
MisterGGs avatar
Skaldjur..

Det är nog det vidrigaste som finns att se någon äta..

Sitta och bryta itu en insekt som en kräfta (vars närmsta släkting för övrigt är gråsuggan) och suga ut diverse vidriga safter.. usch..
Citera
2007-06-25, 11:00
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
HUR man äter kan i extremfall störa mig. Som på en lunchsylta i Kalmar då jag såg en bonnläpp äta kalops med fingrarna...

I det läget är ju inte en käftsmäll långt borta.

Hatar folk som äter med munnen öppen och smaskar. Jag hämtar vapen nästa gång. Jävla arabbetende.
Citera
2007-06-25, 13:55
Medlem
manwhor3s avatar
Detta va fan den bästa tråden jag läst på länge!!
(Tillsammans med den, om nån nisse som upptäckte att hans pappa bögade ihop med grannen..)

OnT: Klart man tittar snett på folk som äter äckliga saker(japp, det är JAG som bestämmer vad som är äckligt).

Avskyr tex bakelset och liknande. Finns det nå värre, än att vara på ett fik. Också står det ett gäng tjockisar framför och beställer gräddbakelser...
Då är spyan verkligen inte långt borta!!
Citera
2007-06-25, 15:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Men allvarligt,du var i Kalmar,vad förväntar du dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in