2007-10-15, 02:04
Medlem
Wojaks avatar
Humor? Vi snackar om några som diskuterar om hur de ska fortsätta plåga någon försvarslös till döds genom att långsamt försämra hans kropps livsfunktioner? Genom att de slår sönder hans lever, njurar, krossar ben och sparkar sönder hans kropp för nöjes skull? Och sedan "heilar" när de gör det?

...

Sjuke fan. Det finns inget som helst roligt i detta.

EDIT: Tryck av pistolen som (förmodligen) du håller vid ditt huvud.
Citera
2007-10-15, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
För att det ger oss andra något att skratta åt.
Haha, din sketna bondlurk.
Gå och klä av Klüft nu.
Citera
2007-10-15, 07:34
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Enda roliga med det här skulle väl vara om de som utförde den där fega dödsmisshandeln själva skulle bli systematiskt sönderslagna och sedan lämnade att långsamt dö.

(Och, nej, jag uppmanar förstås ingen att göra så.)
Citera
2007-10-15, 08:24
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Enda roliga med det här skulle väl vara om de som utförde den där fega dödsmisshandeln själva skulle bli systematiskt sönderslagna och sedan lämnade att långsamt dö.

(Och, nej, jag uppmanar förstås ingen att göra så.)
Nu rörde det sig inte om en rullstolsbunden människa som var helt obrukbar, utan om en förtidspensionerad man som fått en lindrig stroke. Samt att ingen här inne vet bakgrunden till misshandeln, så att sitta här och spy galla över ungdomarna gör ingen nytta. Vidare så har misshandeln INGET politiskt motiv.

/mvh Ikh
Citera
2007-10-15, 08:34
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nu rörde det sig inte om en rullstolsbunden människa som var helt obrukbar, utan om en förtidspensionerad man som fått en lindrig stroke. Samt att ingen här inne vet bakgrunden till misshandeln, så att sitta här och spy galla över ungdomarna gör ingen nytta. Vidare så har misshandeln INGET politiskt motiv.

/mvh Ikh

Jag har väl aldrig påstått att misshandeln skulle ha haft "politiskt motiv" och jag skrev heller inget om att han skulle ha varit "rullstolsbunden". Är du säker på att du inte besvarar någon annans inlägg nu?

Spy galla över folk som torterar ihjäl någon på det där viset gör jag så gärna. Om det inte visar sig att den döde i sin tur gjort sig skyldig till något helt monstruöst brott. Vet du något om motivet får du ju gärna delge oss det.
Citera
2007-10-15, 08:37
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Jag har väl aldrig påstått att misshandeln skulle ha haft "politiskt motiv" och jag skrev heller inget om att han skulle ha varit "rullstolsbunden". Är du säker på att du inte besvarar någon annans inlägg nu?

Spy galla över folk som torterar ihjäl någon på det där viset gör jag så gärna. Om det inte visar sig att den döde i sin tur gjort sig skyldig till något helt monstruöst brott. Vet du något om motivet får du ju gärna delge oss det.
Inlägget var inte helt "bundet" till ditt inlägg, men det var ingen försvarslös man. Jag har hört en del ryktesvägen men då det inte finns något vettigt sätt att kolla upp det på så är det lika bra att låta bli att ta upp det. Dock har man på FB nämnt att mannen försett modern med sprit trots missbrukar problem.

/mvh Ikh
Citera
2007-10-15, 08:43
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Inlägget var inte helt "bundet" till ditt inlägg, men det var ingen försvarslös man. Jag har hört en del ryktesvägen men då det inte finns något vettigt sätt att kolla upp det på så är det lika bra att låta bli att ta upp det. Dock har man på FB nämnt att mannen försett modern med sprit trots missbrukar problem.

/mvh Ikh

Ok.
Citera
2007-10-15, 08:57
Bannlyst
Citat:

/mvh Ikh

Och det gör det helt okey att utföra dödsmisshandel förstås?

Nej, det är vare sig kul eller okey att dödsmisshandla nån på det här viset. Och det finns heller ingen som helst ursäkt för det. Inget man bör uppmuntra eller fälla positiva kommentarer om.
Citera
2007-10-15, 09:03
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Och det gör det helt okey att utföra dödsmisshandel förstås?

Nej, det är vare sig kul eller okey att dödsmisshandla nån på det här viset. Och det finns heller ingen som helst ursäkt för det. Inget man bör uppmuntra eller fälla positiva kommentarer om.
Det där är någon märklig pissliberal uppfattning, det finns ett flertal olika förutsättningar som berättigar ett mord. Dock inte att man langat sprit till någon. Sen finns det naturligtvis bättre sätt att göra det på, men ibland antar jag att ilskan tar över och saker som normalt skulle ha slutat istället går för långt.

/mvh Ikh
Citera
2007-10-15, 09:08
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Det där är någon märklig pissliberal uppfattning, det finns ett flertal olika förutsättningar som berättigar ett mord. Dock inte att man langat sprit till någon. Sen finns det naturligtvis bättre sätt att göra det på, men ibland antar jag att ilskan tar över och saker som normalt skulle ha slutat istället går för långt.

/mvh Ikh

Det låter nästan som att du försvarar mördarna? är det månne pga deras politiska bakgrund?
Citera
2007-10-15, 09:09
Bannlyst
Citat:

/mvh Ikh

Det är fortfarande inte okey att gå så långt. Lite disciplin får man allt ha på sig själv, annars bör man nog stanna hemma istället och avstå från att bege sig ut, ifall det "rinner över" och man har ihjäl någon mer när man ändå är igång. Dessutom var det ett rätt fegt tilltag.

Vare sig du eller jag äger rätt att gå ut och mörda nån, oavsett politisk tillhörighet.
Citera
2007-10-15, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det låter nästan som att du försvarar mördarna? är det månne pga deras politiska bakgrund?

Intressant, om det nu hade varit några judar som hade haft ihjäl en svensk, hur hade då kommentaren sett ut?

Hade det fortfarande varit ett "okey" tilltag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in