Citat:
Ursprungligen postat av swed42
Snarare där man kliver på bussen.
Släpper han inte av folk efter inbuktningen där i vägen? För att sedan köra över till andra sidan och ta upp folk där? Kolla "Lövstavägen 56" på hitta.se så ser du inbuktningen där, det är den som är med på bilden. Jag tror det är 56:an som är adressen, men jag kan ha fel. Det var bra många år sen jag åkte den bussen.
Nåväl, lövstavägen hursomhelst.