2007-10-11, 21:16
  #121
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Är det någon som har "rört" honom då?

BURN!
Frågan är hur länge snubben skulle klara sig efter det national-socialistiska maktövertagandet, är inte så jävla hemtam med de rasliga begreppen nassarna slänger sig med men snubben ser ju riktigt Lapp-finne ut
Citera
2007-10-11, 22:49
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
BURN!
Frågan är hur länge snubben skulle klara sig efter det national-socialistiska maktövertagandet, är inte så jävla hemtam med de rasliga begreppen nassarna slänger sig med men snubben ser ju riktigt Lapp-finne ut

Håller med dig om det sistnämnda Har träffat honom en gång, störd kille.
Citera
2007-10-11, 22:50
  #123
Medlem
TrialByErrors avatar
Söndertramsad, tråkigt!

/Mod
Citera
2007-10-14, 15:03
  #124
Medlem
Gustavkukens avatar
Nazisterna som dödade den handikappade mannen

Läste i metro för några dagar sedan om det mordet och såg då att de tagit med killarnas msn-konversationer efter och under mordet (de avbröt misshandeln för att gå hem och käka för att sedan återvända och fortsätta) och kunde inte låta bli att skratta åt vad de skrev, bl a så såg det ut såhär:

Citat:
Nästa gång så heilar vi medans vi slår honom :P

I princip ordagrant, fan bland det roligaste jag läst i år, någon som har lyckats scanna in bilden eller kan hitta den på nätet?
Citera
2007-10-14, 16:14
  #125
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Läste i metro för några dagar sedan om det mordet och såg då att de tagit med killarnas msn-konversationer efter och under mordet (de avbröt misshandeln för att gå hem och käka för att sedan återvända och fortsätta) och kunde inte låta bli att skratta åt vad de skrev, bl a så såg det ut såhär:



I princip ordagrant, fan bland det roligaste jag läst i år, någon som har lyckats scanna in bilden eller kan hitta den på nätet?

Det var i Upplands väsby va?
Citera
2007-10-14, 18:08
  #126
Medlem
GammelRaggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Läste i metro för några dagar sedan om det mordet och såg då att de tagit med killarnas msn-konversationer efter och under mordet (de avbröt misshandeln för att gå hem och käka för att sedan återvända och fortsätta) och kunde inte låta bli att skratta åt vad de skrev, bl a så såg det ut såhär:



I princip ordagrant, fan bland det roligaste jag läst i år, någon som har lyckats scanna in bilden eller kan hitta den på nätet?
Vari ligger komiken i detta???
Citera
2007-10-14, 18:12
  #127
Medlem
Resistances avatar
Borde ligga i humor istället.
Citat:
Ursprungligen postat av GammelRaggare
Vari ligger komiken i detta???
Ser du inte humorn så ser du den inte.

Låt mig citera Ingemar Stenmark: ”He’ gå int’ förklara för den som ändå int’ begrip’"
Citera
2007-10-14, 18:36
  #128
Medlem
Dom borde fan kastreras..
Citera
2007-10-14, 18:36
  #129
Medlem
njetskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Borde ligga i humor istället.

Ser du inte humorn så ser du den inte.

Låt mig citera Ingemar Stenmark: ”He’ gå int’ förklara för den som ändå int’ begrip’"

Jag ser den. Osmaklig humor kallas det.
Citera
2007-10-14, 18:37
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Dom borde fan kastreras..
Får jag fråga varför?
Citera
2007-10-14, 19:01
  #131
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Får jag fråga varför?

För att det ger oss andra något att skratta åt.
Citera
2007-10-14, 23:36
  #132
Medlem
Gustavkukens avatar
Visst är det osmaklig humor men det är hur som helst helt sjukt kul

Som Resistance skrev kanske den hör bättre hemma i humor!

Någon mod som kan flytta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in