Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoRastaSkinhed
Fast när han väl var igång så var det inte lika många som tog avstånd från honom men det märks ju att nytt folk gjort det nuförtiden.
Det där är ju överhuvudtaget inte sant. Arklöv har från början till slut varit en icke-person och direkt från skjutningen så var den generella reaktionen
"Vem fan är det?".
Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoRastaSkinhed
Arklöv hängde med NSF folk på fritiden och det var i stort sett hans umgängeskrets. Hans skrev även i NSFs tidning. Jackie Arklöv, Tony Olsson och Andreas Axelsson bildade även sin egen nationella organisation NRA. Finns säkert mer aktivism han har gjort men då måste jag börja gräva lite och det har jag inte tid med för tillfället.
Att Arklöv "hängde med NSF-folk" betyder inte ett skit, dels då du kan göra samma påstående om i stort sett vem som helst beroende på vilken umgängeskrets man talar om, och dels därför att umgänge inte är samma sak som medlemskap.
Gällande påståendet att han skrivit för "NSFs tidning" så tar jag gärna en källa på det, men faktum kvarstår att nu som då så kan vem som helst "skriva för" nationella tidningar el. medieorgan. Du kan också "skriva för Realisten" om du vill. Det betyder ingenting.
Att sedan Jackie Arklöv, Tony Olsson och Andreas Axelsson hade sin egen "nationella" organisation.. jo, men.. alltså.. tar du upp det som ett exempel på allvar eller försöker du bara göra dig rolig? Jag kan bilda min egen Marxist-Leninistiska Kennelklubb imorgon om jag så vill, och om jag utför en dagisskjutning, gör det mig till kommunist?
Hur tänkte du där?