Flashback bygger pepparkakshus!
2007-06-30, 07:44
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
I black panthers värld är det tydligare värre att vara anti semit än att vara anti vit

Hellre ovän med en vit kort å gott än en vit jude!!!

Skämtåsido, you gotta get real och tråden handlar inte om mig... Jag förstår att du är "kåt" på mig, det gick så långt att du skapade en tråd om mig: jag tar det som en komplimang! Vill du ha en face to face så får du PM:a mig mobilnummer så gör vi upp ...just kidding, släpp dina personliga "angrepp" mot mig och delta i debatten! Tack

Sweet greetings my friend!
Citera
2007-06-30, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stfu!
Den nationella rörelsen är inte kända för sunda ideal direkt, så en svartskalle som går deras ärenden funkar väl. Hitler kunde ju förklara judar som "ariska" om han tyckte om dem.

Vilka judar förklarade Hitler som "ariska"?
Citera
2007-06-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyr87
Tror inte Arklöv är en rasbastard.
Han är adopterad från Liberia och det är nog då troligt att båda föräldrarna har samma etnicitet.

Nej, mor hans är viting.
Citera
2007-06-30, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. J. Hamilton
Werner Goldberg var b.l.a. soldat för nazisternas räkning. Han fanns även på affischer som visade hur en riktig "arier" skulle se ut. Kul va?
Citera
2007-06-30, 15:07
Medlem
stfu!s avatar
Citat:
http://www.bryanrigg.com/jewish_soldiers_pics.htm

Citat:
... Hitler declared Milch Aryan. ...
Citera
2007-07-01, 01:00
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
Nej, mor hans är viting.

Hans mor är svart och hans far tysk enl. den senaste infon jag fick!
Citera
2007-07-01, 03:07
Medlem
punks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karilaz
Jag har inte kommit med något tidigare inlägg i tråden, men har väl läst igenom den. Så jag slänger mig på jag ock.

Rasforskning eller fysisk antropologi har funnits sedan 1800-talet, då många nya rön kom upp på ytan. Bland annat Charles Darwin samt Sir William Jones bidrog indirekt till detta. Flera avhandlingar angående människoraser existerar. Jag kan bl.a. nämna Carleton S. Coon samt Bertil Lundman, som var två stora namn inom fältet. SNPA (http://www.snpa.nordish.net/) har mängder med information med flera olika källhänvisningar som berör ämnet fysisk antropologi. Det går alltså inte att neka existensen av vetenskapliga avhandlingar inom ämnet; och det finns alltså flera olika ras-teorier. Sen är det givetvis upp till var och en vad man vill tro på.

Det är just faktum att vi inte kan få fram kompletta genkartor av övriga Homo som klurar till det hela. Enligt RSOH så har inte Neanderthalensis eller Erectus beblandats med Sapiens. Teorin säger även att Sapiens har uppstått i Afrika och sedan utvandrat till Jordens samtliga hörn; det finns alltså inte någon Sapiens som har utvecklats separat på andra platser. Dock lever den andra teorin kvar än idag, och det kan gott vare möjligt att exempelvis Erectus av typen Pekinensis har beblandats med Sapiens i Asien.

Det motsäger boken "The Races of Europe" (1899) som den obskyra sajten med det flashiga namnet "The Society for Nordish Physical Anthropology" refererar till.

Citat:
The Races of Europe:
The "White" race is of dual origin consisting of Upper Paleolithic (mixture of sapiens and neanderthals) types and Mediterranean (purely sapiens) types.
"Opolitisk" utger den också vara med islamofobisk blogg. http://whois.domaintools.com/nordish.net

En rad intressanta resultat har kommit ur jämförelser mellan människor av olika etniskt ursprung.
Människor av olika etniskt ursprung är mycket lika ur genetisk synvinkel.
Jordens nutida befolkning är resultatet av en befolkningsexplosion som har ägt rum under de senaste 10 000—15 000 åren, en extremt kort period i jordens historia.
Jordens alla invånare är alltså ganska nära släkt med varandra.
Gamla teorier om att människan kan delas in i genetiskt åtskilda raser saknar grund.

Svante Pääbo - chef för Max Planck-institutet för evolutionär antropologi i Leipzig, Tyskland.
Pääbo är känd framför allt som en av grundarna av disciplinen paleogenetik.
Det är en disciplin som använder genetiska metoder för att studera tidiga former av Homo och andra forntida populationer.

Neandertalmänniskans härkomst är en gåta.
I sin analys av gensekvenser kom Pääbo fram till att evolutionen för människan (Homo sapiens) och neandertalaren (Homo neandertalensis) tog olika vägar för en halv miljon år sedan.
De äldsta europeiska neandertalfynden är 130 000 år gamla, men enligt Jean-Jacques Hublin (kollega till Pääbo) vid Max-Planck-institutet för evolutionär antropologi i Leipzig kan det här ha funnits tidiga former av neandertalmänniskan redan för 400 000 år sedan.

Det som fascinerar forskarna mest när det gäller neandertalaren är hennes snabba försvinnande från jordytan.
Det skedde för cirka 30 000 år sedan och ansvaret för det vilar på anfäderna till dagens européer, de från Afrika framryckande horderna av Homo sapiens.
Det tog bara några tusen år innan neandertalmänniskan var utrotad – historiens första folkmord var med det ett faktum.
Den teknik som gjort det möjligt att kartlägga DNA från 38 000 år gamla benknotor har utvecklats på KTH i Stockholm.
DNA-analyserna av neandertalaren har bara börjat, men resultaten så här långt visar i alla fall att tekniken fungerar.
Citera
2007-07-12, 11:11
Medlem
blondiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black_panther
Inte en chans, Jackies biologiska föräldrar är liberianer. orsaken till att han är ljusare i hyn är att Liberia är ett land som återvändande slavar grundade (det är den amerikanska flaggan med en stjärna)!
Han styvfar är av tyskt ursprung (eller blandat)

FEL! Hans adoptivpappa(det du menar med styvpappa) är född och uppväxt i storuman! hans adoptivföräldrar är svenska!
Citera
2007-07-14, 12:06
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovic
Jag hatar idioterna som ser en nazist när dom ser en bomberjacka

Niggern han talar om är välkänd i frölunda och kallade sig i allra högsta grad för nazist. Kinakrogen ligger precis brevid hans bostad. VAM tog visst inte emot honom men de lokala bonnjävlarna som satt o drack folköl o slog barn o ungdomar på käften välkomnade honom då han oftast inte drog sig för att ta till väldigt brutala metoder. I sina yngre dar var han en fullfjädrad "shoot the white man" nigger som lyssnade på rap o spöade svenskar. Idag sitter han o röker jonk o knullar 17 åringar. En riktigt sjuk idiot som världen skulle må bra av att slippa.
Citera
2007-07-16, 23:52
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondiie
FEL! Hans adoptivpappa(det du menar med styvpappa) är född och uppväxt i storuman! hans adoptivföräldrar är svenska!

Den oenigheten redde vi ut för evigheter sedan, du tog nattbussen
Citera
2007-07-17, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
Werner Goldberg var b.l.a. soldat för nazisternas räkning. Han fanns även på affischer som visade hur en riktig "arier" skulle se ut. Kul va?

Och då visste Hilter givetvis (eller åtminstone han som skapade affichen) att han var jude?
Citera
2007-07-17, 00:20
Medlem
stfu!s avatar
Citat:
Och då visste Hilter givetvis (eller åtminstone han som skapade affichen) att han var jude?
Klart dom gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in