Flashback bygger pepparkakshus!
2007-06-28, 12:35
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitahon
Vilket förbannat skitsnack. Så för att svarta i USA var förtryckta så var det helt OK för dem att utan anledning ge sig på ett ännu mer förtryckt folk, nämligen judarna?

Du har enbart skämt ut dig i den här tråden unge man.

Ääh??

Vilka gav sig på judarna??
Alltså jag fattar nada. Jag besvarade en fråga som freerider ställde.

Har jag skämt ut mig? På vilket sätt?

Alltså... dangolengo fadjulo!
Citera
2007-06-28, 12:36
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black_panther
Ääh??

Vilka gav sig på judarna??
Alltså jag fattar nada. Jag besvarade en fråga som freerider ställde.

Har jag skämt ut mig? På vilket sätt?

Alltså... dangolengo fadjulo!

Svarta pantrarna var ytterst antisemitiska, precis som Malcom X och hans bröder. Vad är det du inte begriper?
Citera
2007-06-28, 12:43
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Richard Dawkins hävdar att det finns mänskliga raser. Duger hans åsikt för dig?

Har du någon länk som bekräftar det du skrev??

För jag har läst om honom på Wiki och hittar inte någonstans där hans delar upp mänskligheten i raser... Jag tar gärna emot din hjälp i frågan så jag slipper "skämma" ut mig igen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Dawkins
Citera
2007-06-28, 12:44
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Svarta pantrarna var ytterst antisemitiska, precis som Malcom X och hans bröder. Vad är det du inte begriper?

Jag är ingen antisemit och det duger för mig, alla har rätt till att vara/tycka vad de vill!

Om Jackie Arklöv kunde bli nazist kan jag väl vara en icke antisemitisk black panther!

Jag älskar judarna och semestrar gärna hos dem!
Citera
2007-06-28, 12:51
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
Har du någon länk som bekräftar det du skrev??

För jag har läst om honom på Wiki och hittar inte någonstans där hans delar upp mänskligheten i raser... Jag tar gärna emot din hjälp i frågan så jag slipper "skämma" ut mig igen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Dawkins

Nej, du får googla själv.

Dawkins menar att raser existerar, men att de enbart handlar om saker som ytterst ytliga karaktäristika (typ näsform, hårform, etc). Och han menar utgående från detta att utgångspunkten att en viss ras skulle vara överlägsen en annan mentalt är ren och skär nonsens, och följaktligen är alla rasister korkade idioter.

Dawkins vet vad han pratar om.
Citera
2007-06-28, 12:53
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
Jag är ingen antisemit och det duger för mig, alla har rätt till att vara/tycka vad de vill!

Om Jackie Arklöv kunde bli nazist kan jag väl vara en icke antisemitisk black panther!

Jag älskar judarna och semestrar gärna hos dem!

Är det OK att jag som svensk stödjer en rasistisk organisation som NSF och menar att jag inte alls är rasist utan att jag bara tycker om deras idéer om bevarandet av svensk kultur? Struntprat. Rasister är skräp oavsett vilken hudfärg de har, och dina vänner i USA är definitivt skräp.
Citera
2007-06-28, 12:54
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Nej, du får googla själv.

Dawkins menar att raser existerar, men att de enbart handlar om saker som ytterst ytliga karaktäristika (typ näsform, hårform, etc). Och han menar utgående från detta att utgångspunkten att en viss ras skulle vara överlägsen en annan mentalt är ren och skär nonsens, och följaktligen är alla rasister korkade idioter.

Dawkins vet vad han pratar om.

M.a.o det han säger är ungefär det alla vettiga människor säger att skillnaderna ligger bara i morfologin och inte i arten!
Citera
2007-06-28, 12:57
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
M.a.o det han säger är ungefär det alla vettiga människor säger att skillnaderna ligger bara i morfologin och inte i arten!

Nu pratar du om saker du inte begriper igen. Morfologi, hur sa?
Citera
2007-06-28, 13:07
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Är det OK att jag som svensk stödjer en rasistisk organisation som NSF och menar att jag inte alls är rasist utan att jag bara tycker om deras idéer om bevarandet av svensk kultur? Struntprat. Rasister är skräp oavsett vilken hudfärg de har, och dina vänner i USA är definitivt skräp.

Det kanske inte är topic vare sig black panthers är en skräporganisation lr inte...
Jag vill bara säga att jag är ingen rasist (min fru är svensk, mina barn är svenskar åxå... mina svärföräldrar är det, mina svågrar, svägerskor, hela min hustrus släkt å vänner. Mina bästa vänner är etniska svenskar, mina kollegor är svenskar... Jag kan inte vara rasist även om mitt nick heter BLACK_PANTHER!
Det behöver inte ha med de svarta pantrarna å göra... har du tänkt på det?
Citera
2007-06-28, 13:14
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Nu pratar du om saker du inte begriper igen. Morfologi, hur sa?

Vi tar det lite lugnt nu med alla epitet lr liknande... Tack!

Enligt den biologiska terminologin så betyder morfologi organismers uppbyggnad/Kropps struktur...alltså det externa utseendet!

Edit: använde för många ord "jag inte begriper"
Citera
2007-06-29, 14:52
Medlem
JEzuss avatar
Jackie som konstnär

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=666049

skicka dit en man och fota!!
Citera
2007-06-29, 22:26
Medlem
freeriderXIIs avatar
I black panthers värld är det tydligare värre att vara anti semit än att vara anti vit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in