2007-06-07, 22:54
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Oj här har det hänt något spännande märker jag. Vore mycket spännande att höra på vilka principella grunder denna tråd skiljde sig från exv. dess granne, vår gode danskhuligan-tråd.

Detta följer jag med nyfikenhet...

Se Illums inlägg.
Citera
2007-06-07, 22:55
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Här dog skvallerforumet också.

Synd.

För att ni inte får diskutera icke-offentliga personer? Vi låser sådana trådar varje dag.
/mod i skvaller.
Citera
2007-06-07, 22:56
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dhimmi
Klarar du inte av att sammanfoga trådar? Det stod en hel del läsvärt som inte berörde PUL överhuvudtaget.

Antingen var det skvaller om honom och därmed brott mot PUL eller så var det OT då det inte var skvaller. Vill ni diskutera händelsen - gå till Krim.
/mod
Citera
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
FB:s Skvallerforum är därmed avlidet. Inte för att jag tillhör de som hängt här särskilt mycket, men ändå.... jag tycker att det är fruktansvärt synd och jag hoppas att ni överväger denna nya (?) hårdare policy.

Se inlägg ovan, vi har alltid låst dessa trådar.
/mod
Citera
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Får han hängas ut i krimforumet?

PUL följs av alla delforum på FB.
Citera
2007-06-07, 22:57
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
Om det nu är så petigt, varför lägger ni inte ut namnet på flashback.se och kallar det journalistik, då blir det ju helt plötsligt lagligt och sen kan man länka från tråden och på så sätt blir namnet allmänt känt och man får diskutera det i forumet i lugn och ro... eller?

Flashback.se har inte heller utgivningstillstånd, inte vad jag vet i alla fall.
Citera
2007-06-07, 22:58
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Oh fan!
Hur ofta händer att en hel tråd blir raderad?
Brukar man inte editera posterna bara?

Det började länkas till Eniro och liknande därav raderade jag hela tråden, den var dessutom jäkligt lång. De inlägg som inte behandlade skvaller var som sagt OT.
Citera
2007-06-07, 22:58
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
mycket mycket märkligt med tanke på denna veckas outningar av pedofilkvinnor och fotbollshuliganer. är han moderator här eller

Kul skämt.

Citat:
Ursprungligen postat av ge_Tre
Han kanske är moderator?

Tråkigt är det iaf, men nu kanske man får ta tillfället i akt att kolla några andra trådar på FB

Lite sen men lika korkat inlägg.
Citera
2007-06-07, 22:59
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Ja harreligen vilket patetiskt forum detta är. Ena stunden är precis allting tillåtet så länge man "anonymiserar" folk genom att sätta in stjärnor i namnen, typ "Har ni hört att K*ng C*rl XVI Gus*af har knullat en anakonda på Kolmårdens djurpark" och nästa sekund skrotas en hel skvallertråd. Lägg ner skiten.

Vi har aldrig uppmanat folk till att sätta stjärnor eller liknande! Så fort någon håller på med sådant trams ber jag dem sluta med det! Senast igår via en RP.
Citera
2007-06-07, 22:59
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Här får admin gärna kliva in och förklara varför denna tråd raderades.

Patetiskt.

Ja, det är hans forum så det får han gärna göra.
Citera
2007-06-07, 23:00
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Mmm, en tråd må inte verka så "farligt" vid första anblick men detta bådar inte gott. Tog Heinze precis död på Flashback som det sista ställe där man kan tala fritt på det svenska språket? Tyvärr så är det fullt möjligt. Det beror på hur admin själv sköter detta.

Ledsen om du tycker så men regler är regler, även på Flashback.
Citera
2007-06-07, 23:02
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
V v förtydliga då, när man kan spekulera om "vem är NN"?
Vad skiljer fallet "hotboy" från alla andra, liknande trådar? Har PUL lagändrats från idag, har FB:s policy ändrats, eller är det bara kalla fötter som regerar?

Det är aldrig ok att speukulera om icke-kändisar eller icke-offentliga personer. Vi låsar alla "vem mördade Lisa igår", "vem var det som krockade i Haninge", "vem åt upp grannens kanin," "är det någon som vet vem som pippade revisorn på Knutbys Ica " osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in