Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Du har så rätt! Tyvärr är det så i dagens läge att föräldrar inte vågar vara föräldrar åt sina barn. Resultatet börjar vi se ute i dagens samhälle och det kommer bli värre. Vilken generation kommer att inse att barnen stjälps och inte hjälps av föräldrarnas feghet/flathet? Det tar nog ett tag om det ens kommer inträffa.
.
de vill väl så gärna vara snälla föräldrar så de låter sina barn äta två chokladbollar på fiket istället för en. De inser inte att de som sagt själper ungarna på det stora hela. Det är inte bra föäldraskap att låta ungarna äta happy meal medans de andra i familjen äter en ordentlig måltid.hjäl sina bar
Dagens ungar är den första geneartionen där föräldrarna överlever sina barn. Om inegt görs alltså. Mna matar ihjäl sina barn med skit. Nu säger jag inte att den jag blir förälder så kommer jag aldrig äta på donken för det kommer jag visst göra. Men det finns ju gränser. Man kan inte låta ungen äta tre bitar tårta bara för att man fikar så sällan. Lördagsgodis i lagom mängd och skräpmat ett par gånger i månaden eller något