Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-06, 13:56
  #1
Medlem
chillionaires avatar
Japp, om man haft tonarsgyno, (har spar av det kvar (ingen knol men lite puffy nipples) loper man storre risk att fa gyno kanningar vid kur?
Citera
2007-06-06, 14:12
  #2
Medlem
staggy25s avatar
hahahah har också puffy nips sedan jag va typ 11-13.....undrar samma sak.

Jag skulle gissa att vi är nog mer känsligare o mer mottaglig o löper större risk att få gyno med kurande. Bästa sättet att bli av me skiten är väl operation...undrar om man i så fall skulle för alltid slippa gyno?? vissa säger ja o andra säger det kan bildas bröstkörtlar på nytt....
Citera
2007-06-06, 15:05
  #3
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
hahahah har också puffy nips sedan jag va typ 11-13.....undrar samma sak.

Jag skulle gissa att vi är nog mer känsligare o mer mottaglig o löper större risk att få gyno med kurande. Bästa sättet att bli av me skiten är väl operation...undrar om man i så fall skulle för alltid slippa gyno?? vissa säger ja o andra säger det kan bildas bröstkörtlar på nytt....


Du har val kurat en del? och dhade du kanningar?
Citera
2007-06-06, 15:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Japp, om man haft tonarsgyno, (har spar av det kvar (ingen knol men lite puffy nipples) loper man storre risk att fa gyno kanningar vid kur?

man inbilldar sig att de blir värre när de mesta är vätska som samlats.. men visst kan man besvärra och de blir värre.. min har dock inte förvärrats eller nåt så jag har klarat mig iallfall hehe hittils

nej rekommenderar inte gyno operation.. en kompis till mig gjorde de och hans ena bröst ser inte bra ut kan jag lova.. känns som de fattas nåt på vänstra sidan. hellre liten knöl än att ena bröstet ser fucked up ut. men alla operationen behöver inte bli så men efter jag såg hans resultat så ångrade jag uppfattning direkt
Citera
2007-06-06, 15:49
  #5
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
man inbilldar sig att de blir värre när de mesta är vätska som samlats.. men visst kan man besvärra och de blir värre.. min har dock inte förvärrats eller nåt så jag har klarat mig iallfall hehe hittils

nej rekommenderar inte gyno operation.. en kompis till mig gjorde de och hans ena bröst ser inte bra ut kan jag lova.. känns som de fattas nåt på vänstra sidan. hellre liten knöl än att ena bröstet ser fucked up ut. men alla operationen behöver inte bli så men efter jag såg hans resultat så ångrade jag uppfattning direkt


Sa jag antar att du ocksa hade tonars gyno?

Lite gyno tycker jag personligen inte ser illa ut, men jag ar ju inte sa petig som bodybuildings domare ar :P
Citera
2007-06-06, 15:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Sa jag antar att du ocksa hade tonars gyno?

Lite gyno tycker jag personligen inte ser illa ut, men jag ar ju inte sa petig som bodybuildings domare ar :P

yes jag hade pubis gyno. trodde de skulle försvinna men icke sa nice
Citera
2007-06-06, 16:01
  #7
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
yes jag hade pubis gyno. trodde de skulle försvinna men icke sa nice

ahh samma har. ar 26 ar nu. har haft det sen jag var 13-14 :P sexigt varre :P
Citera
2007-06-06, 19:05
  #8
Medlem
ikhs avatar
Är svårt att svara på om just du kommer att ha lättare för att få gyno pga du haft problem tidigare, man bör ha ett blodprov att studera för att svara mer exakt. Men en gissning är att du bör vara känsligare för gyno.

/mvh IKh
Citera
2007-06-06, 19:31
  #9
Medlem
smokevatrs avatar
måste man ha knölar för att det ska va gyno ,, om det känns vattnigare mjukare runt bröstvårte partiet och dom står ut är d oxå gyno då? eller är d själva knölen ?
Citera
2007-06-06, 19:37
  #10
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
måste man ha knölar för att det ska va gyno ,, om det känns vattnigare mjukare runt bröstvårte partiet och dom står ut är d oxå gyno då? eller är d själva knölen ?
Gynekomasti är tillväxt av bröstkörteln, det andra är bonus eller symptom för gynekomasti.

/mvh Ikh
Citera
2007-06-06, 21:31
  #11
Medlem
Zuppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
man inbilldar sig att de blir värre när de mesta är vätska som samlats.. men visst kan man besvärra och de blir värre.. min har dock inte förvärrats eller nåt så jag har klarat mig iallfall hehe hittils

nej rekommenderar inte gyno operation.. en kompis till mig gjorde de och hans ena bröst ser inte bra ut kan jag lova.. känns som de fattas nåt på vänstra sidan. hellre liten knöl än att ena bröstet ser fucked up ut. men alla operationen behöver inte bli så men efter jag såg hans resultat så ångrade jag uppfattning direkt

jag hade en rätt liten pubisgyno som jag tog bort för ca 6-7månader sen, blev faktiskt rätt bra, man e ju inte 100% nöjd, men ser mycket bättre ut än innan

o btw Ikh, du som vet så mycket, tror du att gynon kan komma tebax om man nu har opererat bort bröstkörteln? sen vet jag inte om dom tar bort hela körteln eller bara en del av den...kanske skall ringa upp dom o kolla..

mvh Z
Citera
2007-06-06, 21:38
  #12
Medlem
Läs FAQ hos olika plastikkirurger så behandlar de ämnet i detalj. De plockar ej bort hela körteln, minns ej riktigt varför men jag tror att den fyllde flera funktioner, därför får många gyno igen om de inte sköter det hela bra.

Jag hade pubisgyno som jag gjorde mig av med, har även fått gyno i senare skeden som jag fixad i efterhand
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback