Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Internet ? Jag har sett insidan av denna kulturen sedan 1982...långt innan 1% nådde Sverige.
Jag har sett hela kulturen förändras och politiseras och är en av den som ibland drömmer tillbaka till den tiden respekt betydde respekt och inte var förtäckt rädlsa, när "hårdingarna" åkte hoj och inte limo till festerna, när gruff reddes ut med något enstaka knytnävsslag och inte övervåld, och kriminaliteten bestod av fortkörning och någon enstaka svartjobbare...
82 var jag bara sexton år och hade inte mer känningar än de som åkte skitraka, först några år senare när jag avancerat till fullblodsknarkare jag började få kunder och även kom in i sådana bekantskapskretsar.. Du har nog haft näsan lite för nära utblåset, min ort "smålandstenar" gäller endast på internet, lita inte på det, ett tips att det inte alltid är som det ser ut..
I övrigt har vi liknande minnesbilder av "hårdingarna", jag personligen tyckte det var bättre förr, såg även upp till den kulturen vilket jag inte kan påstå att jag gör idag..