Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Med sn attityd kan det vara mognaden 1% str fr.. menar du att de anser att har ensamrtt till antalet procent nu ocks? frst namnet(de sg bl a till att fjlls angels fick byta), tredelade ryggmrken, snart spar de vl radhusbikersen bara fr att de ker hd ocks.. jag har alltid ftt hra frn insidan att 1% str fr just att de str utanfr samhllet, inte fljer eller nyttjar det.. men utvecklingen gr tydligen framt nu nr de r frtidspensionrer och nyttjar akutsjukvrd nr de blir skjutna eller fr en snyting av en knockurrent..
Vad r "insidan" i Smlandsstenar ? Den MC-glesaste delen av sdra Sverige och svitt jag vet helt befriad frn 1%-klubbar.
Givetvis tycker ingen om att de egna symbolerna anvnds av andra grupper i annat syfte, det gller bde MC-klubbar och fiskefreningar. Att travestera en annans klubbs namn r respektlst, och respekt r viktigt i denna vrden. Tredelade ryggmrken r det ingen som har ensamrtt p i Sverige, och slutligen har 1% aldrig betytt att man r en eremit som inte vill befatta sig verhuvudtaget med samhllet.
Sedan kan man tycka vad man vill om denna vrlden, jag beskriver den som jag knner den utan vrderingar. Fr att frgan stlldes.