2007-06-06, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Tja jag är precis en sådan tjej och varför jag inte springer på krogen eller fester särskilt ofta och kan tänkas göra i stället ser du på min avatar

Jaha, du gillar att rida?
Citera
2007-06-06, 10:13
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jaha, du gillar att rida?

Vad smart du är

Jag är på tävling där ser du väl så det upptar ju rätt stora mängder tid
Citera
2007-06-06, 10:15
Medlem
Citat:
Vad smart du är

Jag är på tävling där ser du väl så det upptar ju rätt stora mängder tid

Jag gillar tjejer som rider. Såna tjejer kräver mindre av mig.
Citera
2007-06-06, 10:17
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Jag gillar tjejer som rider. Såna tjejer kräver mindre av mig.

Mindre vad ?
Citera
2007-06-06, 10:20
Medlem
Citat:
Mindre vad ?

Aktivitet.
Citera
2007-06-06, 10:26
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Själv har jag aldrig varit en partypingla och kommer nog inte att bli det heller. Jag tycker helt enkelt inte att det är roligt att gå ut på barer och klubbar. Det finns så mycket trevligare sätt att umgås med sina vänner, där man kan prata med varandra, slipper trängas, slipper fulla slemmiga killar som trycker in tungan i örat på en och väser fram någon taskig raggreplik. Jag skulle för övrigt aldrig nedlåta mig till att ställa mig i en krogkö och hoppas på att en neandeltalare till dörrvakt tycker att jag är tillräckligt snygg för att komma in.

Jag dricker dessutom aldrig så att jag blir full, och jag skulle tro att det enda sättet att stå ut på klubbarna kring Stureplan är om man är hyfsat onykter... Ett par glas vin på en restaurang med goda vänner slår de där hemska ställena med hästlängder! Om sedan någon kille får för sig att jag pga detta är blyg, hämmad och ful så är det förmodligen inte en kille jag vill ha något att göra med i alla fall.
Citera
2007-06-06, 10:26
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Aktivitet.

Ok, jag har inte ännu träffat en man som står ut med att hästarna tar så mycket tid ifrån honom.... inte när det verkligen kommer till kritan.

Det brukar alltid låta så bra i början
Citera
2007-06-06, 10:28
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd

Jag dricker dessutom aldrig så att jag blir full, och jag skulle tro att det enda sättet att stå ut på klubbarna kring Stureplan är om man är hyfsat onykter... Ett par glas vin på en restaurang med goda vänner slår de där hemska ställena med hästlängder! Om sedan någon kille får för sig att jag pga detta är blyg, hämmad och ful så är det förmodligen inte en kille jag vill ha något att göra med i alla fall.

Exakt
Citera
2007-06-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Själv har jag aldrig varit en partypingla och kommer nog inte att bli det heller. Jag tycker helt enkelt inte att det är roligt att gå ut på barer och klubbar. Det finns så mycket trevligare sätt att umgås med sina vänner, där man kan prata med varandra, slipper trängas, slipper fulla slemmiga killar som trycker in tungan i örat på en och väser fram någon taskig raggreplik. Jag skulle för övrigt aldrig nedlåta mig till att ställa mig i en krogkö och hoppas på att en neandeltalare till dörrvakt tycker att jag är tillräckligt snygg för att komma in.

Om du syftar på mig så har jag inte sagt att du är nåt av de grejerna. Bara att mina erfarenheter är de jag berättat om.

Sen tycker jag det verkar lite scynd att du har en så tråkig inställning till uteliv. Nu MÅSTE man ju inte gilla det, men min bild är glada människor, härlig stämning, trevliga flirtar och vettiga vakter som hindrar "fel" människor från att förstöra en kväll.

Nu har jag iofs aldrig varit ute i STHLM....
Citera
2007-06-06, 10:38
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamp83
Om du syftar på mig så har jag inte sagt att du är nåt av de grejerna. Bara att mina erfarenheter är de jag berättat om.

Sen tycker jag det verkar lite scynd att du har en så tråkig inställning till uteliv. Nu MÅSTE man ju inte gilla det, men min bild är glada människor, härlig stämning, trevliga flirtar och vettiga vakter som hindrar "fel" människor från att förstöra en kväll.

Nu har jag iofs aldrig varit ute i STHLM....

Hmm Slutsats efter dom flesta inläggen här på flashback är att är man partypingla är man en notoriskt otrogen slampa som ingen vettig karl vill ta i med tång och gillar man inte att gå ut på krogen så är man ful och hämmad och tråkig.

Sen undrar ni varför alla tjejer är konstiga och förvirrade
Citera
2007-06-06, 10:43
Medlem
Citat:
Hmm Slutsats efter dom flesta inläggen här på flashback är att är man partypingla är man en notoriskt otrogen slampa som ingen vettig karl vill ta i med tång
Har själv inte läst dessa inlägg du syftar på men jag hoppas ju inte att någon tar såna åsikter på allvar och låter dem forma ens liv. Det där lät som ganska omogna åsikter.
Citera
2007-06-06, 10:59
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamp83
Har själv inte läst dessa inlägg du syftar på men jag hoppas ju inte att någon tar såna åsikter på allvar och låter dem forma ens liv. Det där lät som ganska omogna åsikter.

Ungefär lika omoget som åsikten nedan :

Citat:
Jag tar alltså "går aldrig ut" som ett dåligt tecken, för tjejen har antagligen någon av följande egenskaper som jag inte gillar:
Inte så snygg
Intorvert
Blyg
Dålig självkänsla/självförtroende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här