Citat:
Ursprungligen postat av lamp83
Syftar du på nån speciell tjej eller undrar du allmänt?
Jag har själv ställt samma fråga för mig själv i ett speciellt sammanhang, och det är tjejer jag träffar på internet. När man precis börjar snacka med dem, inte fått nån uppfattning/sett bild eller nåt liknande har ibland frågan om uteliv kommit upp och jag har då fått svaret ibland att "jag brukar inte gå ut". Då vet jag att jag kan förvänta mig en tjej som inte är sådär supersnygg. Egentligen har det väl inte med utseendet att göra utan kanske mer självkänslan. Man går ofta ut för att träffa nya människor och de som ALDRIG går ut brukar vara väldigt blyga eller tänka "ingen vill träffa mig/strula med mig".
Jag tar alltså "går aldrig ut" som ett dåligt tecken, för tjejen har antagligen någon av följande egenskaper som jag inte gillar:
Inte så snygg
Intorvert
Blyg
Dålig självkänsla/självförtroende
oj de stämde på mig alltihopa...
och jag går aldrig/sällan ut...
haha..
njä jag går inte ut för jag tycker de är förbannat tråkigt nu för tiden.. att ha en drös bönder efter sig är inte kul, då jag inte attraherar annat än konstiga typer som de verkar.
Gick ut ofta förr och dansade, ragga har aldrig vart min grej, men dansa va kul...
Jag är hellre hemma med nån kompis, eller tar de lugnt i min ensamhet, mitt jobb är så socialt att jag älskar vara ensam.
Jag är dock inte blyg, introvert eller har dåligt självförtroende.. hur jag ser ut de vettefan....
Glömde att jag nu för tiden inte dricker nå större mängder, vilket gör att de kan vara skitdrygt gå på fester, krogen.. fulla folk är inte alltid så roliga...
ja jag är singel (just idag iaf)