2007-06-05, 19:03
Medlem
Vad kan man dra för slutsatser om singeltjejer som nästan aldrig går på krogen eller fester?, kanske går de ut på en enstaka storhelg på sin höjdpunkt. Vad kan dessa tjejer tänkas göra istället för krogbesök/fest?. Kan tilläggas att det är vanliga svenska tjejer jag pratar om.
Citera
2007-06-05, 19:05
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.patterson
Vad kan man dra för slutsatser om singeltjejer som nästan aldrig går på krogen?, kanske går de ut på en enstaka storhelg på sin höjdpunkt. Vad kan dessa tjejer tänkas göra istället för krogbesök?.
Det är riktiga kvinnor det.Städa och laga mat är ett alternativ
Citera
2007-06-05, 19:06
Medlem
Aiolis avatar
Allting som alla andra människor gör med sina liv och på sin fritid, förutom att just gå på krogen?
Citera
Medlem
Anna-Mis avatar
Citat:
Vad kan man dra för slutsatser om singeltjejer som nästan aldrig går på krogen?, kanske går de ut på en enstaka storhelg på sin höjdpunkt. Vad kan dessa tjejer tänkas göra istället för krogbesök?.

ungås med familj, vänner och har kanske en större vänskapskrets så att dem slipper gå ut och ragga på krogen, att gå på krogen är ju inte det roligaste. gå på bio, café, spelhallar, heron city, fiska är mycket roligare än krogen.
Citera
Medlem
Citat:

Vad kan man dra för slutsatser om tjejer som går ofta på krogen?

Om jag vore tvungen att välja mellan en tjej som går ofta respektive sällan på krogen väljer jag självklart den som går sällan.
Citera
2007-06-05, 19:52
Medlem
Trillskes avatar
Tjejer som går väldigt ofta på krogen är enligt min erfarenhet ofta rätt trissta (som flickvänner). =/
Är (med undantag) förknippat med låga ambitioner.
Citera
2007-06-05, 19:55
Medlem
Syftar du på nån speciell tjej eller undrar du allmänt?

Jag har själv ställt samma fråga för mig själv i ett speciellt sammanhang, och det är tjejer jag träffar på internet. När man precis börjar snacka med dem, inte fått nån uppfattning/sett bild eller nåt liknande har ibland frågan om uteliv kommit upp och jag har då fått svaret ibland att "jag brukar inte gå ut". Då vet jag att jag kan förvänta mig en tjej som inte är sådär supersnygg. Egentligen har det väl inte med utseendet att göra utan kanske mer självkänslan. Man går ofta ut för att träffa nya människor och de som ALDRIG går ut brukar vara väldigt blyga eller tänka "ingen vill träffa mig/strula med mig".

Jag tar alltså "går aldrig ut" som ett dåligt tecken, för tjejen har antagligen någon av följande egenskaper som jag inte gillar:
Inte så snygg
Intorvert
Blyg
Dålig självkänsla/självförtroende
Citera
2007-06-05, 20:01
Medlem
Hmmmm de kanske har riktiga intressen, hobbys rent av....inte en aning, är ofta på krogen.
Citera
2007-06-05, 20:02
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Vad kan man dra för slutsatser om singeltjejer som nästan aldrig går på krogen eller fester?, kanske går de ut på en enstaka storhelg på sin höjdpunkt. Vad kan dessa tjejer tänkas göra istället för krogbesök/fest?. Kan tilläggas att det är vanliga svenska tjejer jag pratar om.

Att de förbereder sig för fitness sm t ex....alternativt idrottar på hög nivå eller gud förbjude, har en riktig hobby som de hänger sig åt istället för att enbart tänka på krogen....

Du kanske borde träffa lite andra slags tjejer?
Citera
2007-06-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamp83
Syftar du på nån speciell tjej eller undrar du allmänt?

Undrar allmänt, men har också träffat en sådan tjej som är ute mycket sällan med sina tjejkompisar och hon hade inte ett fult utseende direkt.
Citera
2007-06-05, 20:07
Medlem
Mystices avatar
Slutsatserna man kan dra är att de för det första inte är så pass desperata att få sig en kille att de är villiga att dra hem något äckligt fyllo från krogen. Vidare så kan man även anta att dessa tjejer har något vettigare att göra med sina liv än att supa bort pengar, tid och hjärnceller till ingen nytta (eftersom de ändå inte vill dra hem några drägg). Dessa tjejer är antingen extremt kristna eller smarta. Eller så är de knarkare och föredrar illegala substanser framför alkohol.
Citera
2007-06-05, 20:07
Bannlyst
haha, ja vad fan gör man när man inte är på krogen?`
självklart vill man alltid vara där med killar som beter sig som drägg, tjejer som visar alldelens för mycket hud så det dallrar och skallrar där man inte trodde det kunde göra det och gräslig mainstream-musik. Hur kan man bara VÄLJA att inte gå till såna ställen? Jag blir förfärad!

nä allvarligt talat, man kan träffa (nyktert) folk på andra ställen, så asocial behöver man inte vara, inte snygg för att man inte går på krogen? Alla tjejer vill inte visa upp sig, inte de som har nåt innanför pannbenet iaf.

shit alltså, om du tror att allt socialt händer på krogen, då har du missat riktigt mycket i ditt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in