Citat:
Ursprungligen postat av
M.S
med betoning på generellt. är man ny student bör man inte på något sätt ta för givet att man ska lyckas fixa en korridor nästa sommar. har för tillfället ett könummer från förra sommaren (ej mitt första könummer, men det bör ju verkligen inte spela någon roll) och jag har inte varit top 10 på en enda (icke-novisch)korridor senaste veckorna. däremot möjligt att ett år räcker för korridorer mitt under terminen när lika många inte vill flytta.
Precis, inte bara kötiden, utan även när man söker spelar stor roll. Dessutom är vissa kötider viktigare än andra, exempelvis är det viktigare att stå i kö innan sommaruppehållet då massa nya elever och köande tillkommer, än ifall man skulle ställa sig i kö under en terminsperiod.
Citat:
Ursprungligen postat av
jekwall
Hallå!
Angående studentlund; Jag betalade igår men har fortfarande inte fått något slags bekräftelsemail eller några inloggningsuppgifter. Har mailat och ringt utan svar, troligtvis pga det är helg...Är det meningen att man ska få inloggningsuppgifterna ett par dagar senare eller har det blivit något slags fel?
Du kan inte logga in än. Du kommer att få dessa uppgifter under terminsstart.
"Du loggar in med hjälp av de inloggningsuppgifter du finner på din terminsräkning.
Logga in med hjälp av de inloggningsuppgifter du finner på din terminsräkning. Har du inte kvar din förra terminsräkning? I så fall kan du hämta dina inloggningsuppgifter under förutsättning att du har din epostadress registrerad hos oss sedan tidigare."