2010-12-10, 15:40
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzadragan
Jag försöker logga in med anmälningskod på studentlund men det står att den är felaktig även fast jag försökt en sisådär 14 gånger har kopierat in den så den kan inte vara fel. Kan jag göra en bostadsansökan på afb ändå eller bör jag ha fixat studentlund först?
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Har PRECIS diskuterat detta i inläggen innan det.
Kommer dröja runt 10 dagar tills koden funkar, men du kan göra en bostadsansökan ändå.
Kommer dröja runt 10 dagar tills koden funkar, men du kan göra en bostadsansökan ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Nu har jag precis lagt min ansökan på afb, jag kommer då alltså få novischstatus då, även fast jag inte är registrerad medlem på studentlund? Registreringen på deras hemsida har ju inte öppnat än, så jag kan aldrig tänka mig att det skulle ställas som krav, då skulle ju ingen kunna vara med i lottningen.
Citat:
Ursprungligen postat av patohls
Nej det du gjort måste vara tillräckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av kajaja
Är på studentlund.se nu och förstår inte riktigt. Det står att registreringen för våren inte är öppen en och någon nämde tidigare här att man kunde trycka på något om man var nyantagen, vart finns detta? Ser verkligen ingenting förut det meddelandet. Hur kan man annars få lottplats? Om anmälningskoden börjar gälla om 10 dagar? Någon som kan vara shysst att länka var man kan regga sig om man har blivit antagen? 

Däääär!
För att förenkla:
Anmälningskoden funkar inte förrens om cirka 9 dagar, men du kan göra en bostadsansökan utan att vara medlem på Studentlund, således vara med i utlottningen.