Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2007-06-03, 02:23
  #61
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Jag skulle vilja våldta dig! Eh? Vart vill du komma egentligen? En skittråd som hör hemma i papperskorgen.
Tar du illa upp över trådstarten? Om du tycker att tråden hör hemma i papperskorgen finns det en RP-knapp som du kanske vet.
Den använde jag till ditt inlägg som knappast för diskussionen framåt.
2007-06-03, 03:29
  #62
Medlem
sinologens avatar
Här har man varit borta ett tag från tråden och den har helt klart gått varm om än inte kring ämnet. Det jag syftade på med mina frågor var att TS själv skulle komma fram till att hennes försök att återuppleva händelsen var en sorts terapi (även om jag inte tycker den är helt rätt, men det är jag inte rätt person att svara på).

Sen kan jag hålla med den som sa att det är skillnad på män och kvinnors fantasier. Helt klart!

Slutligen, Filofax, jag tänkte också på det där med tre dagar, är väl inte omöjligt även om några kanske räds IPkoll i Outlaw...
I övrigt har jag missat så mycket av diskussionen att det inte finns skäl för mig att deltaga. Ville bara svara på de som var i närmast anslutning till mitt senaste inlägg.
2007-06-03, 03:38
  #63
Medlem
sekazzs avatar
Aj tink jå ar a fakin räjper ursälf änd vånts tå fajnd ater räjpers.
2007-06-03, 03:39
  #64
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius



Jag har inte anklagat dig för våldtäkt. Det jag har hävdat är att du mycket väl kan ha våldtagit en tjej om du har knullat henne utan att först inhämta hennes muntliga tillstånd att bli knullad.

.

Så ett muntligt avtal krävs för att idka sex? CP.
2007-06-03, 08:55
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Så ett muntligt avtal krävs för att idka sex? CP.

Hur kan du vara säker på att kvinnan vill ha sex om du inte först frågar henne rakt ut?
2007-06-03, 10:10
  #66
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hur kan du vara säker på att kvinnan vill ha sex om du inte först frågar henne rakt ut?

Oj, jag blev just helt hundra på att Du aldrig haft sex. Undra vad det kan bero på.
2007-06-03, 10:11
  #67
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raped
Det borde väl finnas FB:are som begått våldtäkt? Har du? Är det något du kan tänka dig göra igen?

Jag är nyfiken...
Icke, jag är en trevlig svensk kille.
2007-06-03, 11:30
  #68
Medlem
Titus pollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Uppger man att man våldtagit någon här, finns det inte en risk att polisen knackar på dörren då? Kanske en dum fråga, men jag har ingen aning.

Oj, ett inlägg som är on topic

Polisen måste veta var när hur och vem som blev våldtagen. Så jag tror att det är svårt för dem att bevisa någonting. Men visst om våldtäktsmannen är väldigt detaljerad och offret läser inlägget så kan hon ju tipsa polisen som då kanske kräver IP-adress o.dylikt från flashback. Men våldtäkter är inte så prioriterade alltid.

Citat:
Det vore helt klart intressant att få höra vad det är för tankar som finns i huvudet på en våldtäktsman.

Om man får spekulera lite om vad som sker i huvudet på en våldtäktsman så skulle jag vilja ge min hemmasnickrade teori.

Jag har länge funderat på det här med olika sexuella läggningar. Visst man kan diskutera utifall våldtäkt är en sexuell läggning eller inte. Man brukar ju säga att en våldtäktsman inte gör det för sexets skull utan för att känna makt. Så kanske det är men man kommer inte ifrån att det är genom en sexuell handling som denna maktönskan manifisterar sig, genom att förnedra en annan människa på riktigt.

Jag tror att mycket av våra psykiska känslor kommer fram via sex eftersom sex är en sådan stark kraft. Belöningen är ju en förlösning av spänningar kan man säga.
Låt mig ta mig som exempel. Ha lite tålamod bara.

Jag har länge blivit otroligt tänd av att en tjej onanerar åt mig. Gärna med alla sina kläder på. Gärna lite ointresserad. Eller så kunde det räcka att hon tittade på medan jag runkade (frivilligt naturligtvis) Att hon gör mig en tjänst eller en belöning för nånting. Det scenariot har varit min fantasi så länge jag kan minnas. Visst andra "normala" akter är okej också, men denna triggade mig så mycket mera. Jag hade den fantasin alltid när jag onanerade. Jag försökte alltid att få (manipulera) min tjej för tillfället att göra just detta.
Visst jag kunde genomföra samlag, men jag hade väldigt svårt att få utlösning. Om tjejen var rätt så slaknade jag inte, så jag kunde hålla på och pumpa väldigt länge, såpass länge att tjejen till slut tröttnade på att vänta att jag skulle komma. Om jag körde med kondom så gick det ju att fejka en orgasm.

Jag började undra varför jag var så fascinerad av just detta scenario. varför den var så viktig för mig att jag offrade förhållanden (det här scenariot är ju inte så kul för tjejen som ni kanske förstår) Varför kunde jag inte få utlösning vaginalt sas. Jag kunde det ibland men det krävde enorm koncentration där jag använde fantasin för att få utlösning. Det var alltså inte situationen med tjejen och hennes kropp som gav mig den.

Jag kom fram till att det hade att göra med min dåliga självkänsla. Jag var inte värd mera än att få en avrunkning då och då istället för "riktigt" sex där två jämbördiga spelade på lika villkor. Denna känsla av att inte vara värd ett "riktigt" sexliv, eller liv överhuvudtaget snarare, manifisterade sig i sexet.
När jag fått min belöning av tjejen så kändes det som om jag fått någon slags bekräftelse. Det var någon som såg mig. Det var någon som satte sina behov åt sidan för att se mig. I de stunderna kände jag mig inte värdelös.

På liknande sätt tror jag att våldtäktsmän fungerar. Deras inre psykiska liv får utlopp av att våldta. Detta hat som de känner mot kvinnor måste ju komma någonstans ifrån. Jag tror mycket på barndomens betydelse här.
Kanske beror det på att de ser kvinnor som svagare, svagare än dem själva. Genom att dominera en kvinna så känner de att de inte är svagast i världen. Män är de rädda för (män kan slå tillbaka) så dem vågar de inte dominera, men de vet att de är fysikt starkare än kvinnorna. Denna fysiska styrka är det enda de har för att hävda sig, för att inte känna sig svaga och hjälplösa. På något sätt så omvandlas denna dåliga självkänsla till sexuell energi. När en våldtäktsman fått sin belöning så känner han sig bekräftad i sin egen tankevärld.

Nåja, som sagt är detta bara en amatörs tankar, men kanske kan de väcka tankar att spinna vidare på, eller helt nya infallsvinklar.
2007-06-03, 11:38
  #69
Medlem
Packans avatar
Det är väl bara araber och sådant pack som begår grova våldtäkter?

Såna finns det nog inte (förhoppningsvis) många av här på FB.
2007-06-03, 12:35
  #70
Medlem
Snövits avatar
Mycket OT tråden är nu låst och kommer kanske låsas upp efter en genomgång.

/Moderator
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback