Tänkte dela mina personliga tankar lite snabbt.
Fick två påsar (tror de va ca ett gram var?) för ca. ett år sen, innan hade jag testat en gång och de slutade med att jag satt i sängen och stirra på mina händer i gud vet hur länge medan jag fadea ur i medvetandet.
I början tog jag mycket lite då man ska göra det och jag skulle vara ute. Var med väninna X. Vi hade rätt trevligt, X och jag, blev lite känsliga och allmänt uppskatta varandra.
Sedan var vi några dagar uppe i Norrland, och fortsatte ta. Nu var det lite ångestfyllt eftersom man glömde saker och ting ganska snabbt, var allmänt seg osv. Trippade även på LSD först gången ever nån gång under de dagarna, men de en annan historia.
När jag väl kom tillbaka från Norrland var jag dum och fortsatte ta en liten lina var jag än skulle. Eskalera i diverse derealisation och icke-ork. Sista dagen ville jag bara göra sluta på de sista och körde allt och gick och la mig. Det var en del och jag kände plötsligt som jag "flöt" framåt och diverse kuber flasha förbi och hela rummet var plötsligt ej mitt rum, utan jag hade flytit ut i rymden och spåra ur. Mycket intressanta känslor, oftast kändes de bra förutom när jag lyckades intala mig själv att jag var X efter diverse skumma tankebanor och motstånd så acceptera jag, "okej, jag är X!"
Efter det föll de naturligt att fråga, "Okej om du är X, vem är då du B och alla B's upplevelser, tankar, erfarenheter, drömmar etc?"
Efter de så fattade jag att vi var två olika personer och de va rätt nice om än lite snurrigt.
Skulle rekommendera men mycket små doser, ej flera dagar i rad samt se till att vara någonstans där din kropp kan däcka.
God speed