2019-03-04, 15:47
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag förstår helt ärligt inte hur du snear på ketamin? Men 200mg är ligga i soffan doser, vansinnigt att ta så mycket om man inte vill trippa hårt, på bra ket går det ju att hamna i k-hole på sån dos.

Om någon rekommenderat detta har de verkligen köpt bankat ketamin. Tycker inte själv det är så roligt att festa på ketamin, men doseringen avgör lite vad drogen kan göra.

k-hole?
Citera
2019-03-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
k-hole?

Tillstånd på högre doser, starkt dissociativt, känns väldigt speciellt, lite som att falla ner ett hål och sedan glida genom, ja vad det nu är.

Inget som lämpar sig för att vara social.
Citera
2019-03-09, 04:11
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Äh, ska man ta ket behövs inget folk. Nere i hålet är man ensam oavsett.

Det eviga hålet är ingenting jag personligen föredrar. Jag vill egentligen bara känna en starkare närvaro av detta hål, och det faktum att jag dras in i det men ändock inte hamnar där gör mig till en busig person som ifrågasätter verkligheten ur lättsam synvinkel, och det är sannerligen mycket roligare att göra tillsammans med såväl främlingar som goda vänner
Citera
2019-03-09, 20:32
Medlem
slimharlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
k-hole?

Jag köper mitt ket på flaskor direkt från veterinär, men tar ändå de doserna du pratar om och ofta mer än så.

Allt handlar ju egentligen bara om hur långt man vill komma, är det K-hole man vill ha (vilket är helt underbart) så är 200 mg rakt upp i snoken top notch.

Vill man bara partyknarka på fest så är det definitivt inte att rekommendera, dels kan man fan inte stå upp på grund av Ketty-legs och dela kan man fan inte prata så andra förstår
Citera
2019-03-11, 15:31
Medlem
Citat:
Tillstånd på högre doser, starkt dissociativt, känns väldigt speciellt, lite som att falla ner ett hål och sedan glida genom, ja vad det nu är.

Inget som lämpar sig för att vara social.

Om jag inte blivit lurad så släpper hjärnan ut samma substans som precis före man dör. Totalt ångestfri o harmonisk, dvs. inget för nattklubben
Citera
2019-03-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Om jag inte blivit lurad så släpper hjärnan ut samma substans som precis före man dör. Totalt ångestfri o harmonisk, dvs. inget för nattklubben

DMT är det hjärnan släpper ut vid död, eller ja man tror det då man sett det hos djur. Ketamin är något helt annat.

Jag skulle säga att ketamin är som att sjunka genom golvet ner i ett hål i universum (inga OEV utan väldigt fysisk känsla!) medan DMT är lite som att bli skjuten ur en kanon ut i rymden. Fast jag har faktiskt aldrig lyckats bryta igenom på DMT, min hals gillar det inte.
Citera
2019-03-11, 19:12
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
DMT är det hjärnan släpper ut vid död, eller ja man tror det då man sett det hos djur. Ketamin är något helt annat.

Jag skulle säga att ketamin är som att sjunka genom golvet ner i ett hål i universum (inga OEV utan väldigt fysisk känsla!) medan DMT är lite som att bli skjuten ur en kanon ut i rymden. Fast jag har faktiskt aldrig lyckats bryta igenom på DMT, min hals gillar det inte.

Fy fan, jag har till och med träffat på Jesus Kristus återuppstånden till en ängel så visst får man OEV:s på Ketamin så det bara sjunger om det.
Citera
2019-03-14, 18:53
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:

Exakt så!

Dock kan jag inte håla på Ketamin nasalt längre (eller ja, vill inte täppa igen hela näsan med pulver), så tolerans som verkar sitta i ett tag är ett faktum.

Känner dock inte något större sug efter Ketamin längre. LSD är min psykedelia. Men om jag köper K igen vill jag prova IM så jag kan håla.

Men på tal om DMT och Ketamin så är den kombinationen det som givit mig de absolut mest flippiga hallucinationerna ever. Hela världen blev rund, plastig, pastellfärgad och det stod helt plötsligt saker i min lägenhet som inte fanns där på riktigt...
Senast redigerad av BettyBamBam 2019-03-14 kl. 18:56.
Citera
2019-03-17, 12:53
Medlem
Hardways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Skönt att du svarade på ett 19 år gammal post😀
Nu till frågan hur känns ett Ketamin rus, hur länge sitter det i och kan man ta det ensam?
At?

Hehe. Om du tar låga doser så kan du köra ensam, men har du tänkt köra rätt ner i K-hole så rekommenderar jag att en polare närvarar. Är inte expert inom området so here you go:

https://adf.org.au/drug-facts/ketamine/
Citera
2019-03-21, 09:08
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Fy fan, jag har till och med träffat på Jesus Kristus återuppstånden till en ängel så visst får man OEV:s på Ketamin så det bara sjunger om det.

Jag fattar vad skribenten du svarade på; men jag har också fått kraftiga hallucinationer på ketamin, särskilt vid intramuskulär injektion. Fast den starkaste upplevelsen var när jag injicerade det intravenöst tillsammans med en ampull temgesic, innan jag fick tolerans på sub.
Jävlar i min låda, då flög jag genom universum och knackade på hades dörr. Kan inte rekommendera blandningen av säkerhetsskäl, min polare fick använda en taser på mig när jag slutade andas.
Citera
2019-05-12, 10:54
Medlem
Vad ger Ketamin för effekter vid lägre doser av 10-50 mg tex?, är man mer medveten då och lättare att röra på sig?, blir musik bättre som med MDMA?, ger det mycket eufori och energi även vid lägre doser?.
Citera
2019-05-12, 20:48
Medlem
Gränsen till överdos å alla substanser på flashback som gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här