• 1
  • 2
2007-05-27, 18:31
Medlem
Hej,

Jag har varit tillsammans med min kille i ungefär 3 månader. Nu skulle jag vilja pröva att rida honom, men jag vågar inte riktigt. Hur gör man? Ja, jag vet att man ska sätta sig grensle över honom och röra sig i cirkulära rörelser o fram/bak.. men några generella tips? jag är rädd för att göra honom illa! hur ska jag få honom att riktigt njuta??
Citera
2007-05-27, 18:38
Medlem
finns det något speciellt som ni killar gillar att man gör medan man rider er?
Citera
2007-05-27, 18:39
Medlem
Krappfiskarns avatar
Stöna brukar ju vara något killar uppskattar. Titta intensivt på honom och visa med kroppspråket att du gillar det (vilket du borde eftersom det är du som knullar honom).
Citera
2007-05-27, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mirruu
Hej,

Jag har varit tillsammans med min kille i ungefär 3 månader. Nu skulle jag vilja pröva att rida honom, men jag vågar inte riktigt. Hur gör man? Ja, jag vet att man ska sätta sig grensle över honom och röra sig i cirkulära rörelser o fram/bak.. men några generella tips? jag är rädd för att göra honom illa! hur ska jag få honom att riktigt njuta??
Är du rädd för att göra honom illa ska du undvika att börja med cirkel fram/fram tillbaka, kan vara väldigt obehagligt och innebära avtändning om det gör på fel sätt.. koncentrera dig på rakt upp och ner som om du runkar honom med muffen, kan inte misslyckas.. sen när du/ni blir varma i kläderna(dohh..) kan du börja experimentera dig fram vad han gillar om du rör dig åt sidorna, du märker på hans hårdhet om det är flip eller flop..

ha så kul..
Citera
2007-05-27, 18:43
Medlem
upp o ner? typ "hoppande" men asså, fram och bak då?
Citera
2007-05-27, 18:46
Medlem
swebarbs avatar
Men fan va svårt då. har du aldrig sett en porrfilm hur dom gör där eller? fan...
Citera
2007-05-27, 18:47
Medlem
CashBlows avatar
Citat:

Nej, "hoppa" inte. Det skulle göra ont.

Om du (som tjej) lutar dig över killen så antar jag att du menar fram och tillbaka, vilket blir upp och ner på killen.
Citera
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Men fan va svårt då. har du aldrig sett en porrfilm hur dom gör där eller? fan...

Alla är inte lika erfarna på att rida kuk som du är.
Citera
Bannlyst
Citat:
NEJ!! INTE hoppande, absolut inte.. då börjar han skratta om han blivit riden förr.. inte heller fram och tillbaka.. börja med att sitta stilla och kramas med muffen, rör dig sedan sakta upp och ner, börja med små drag, gör intryck av att du gör det sensuellt istället för att verka som du är ett porrproffs..
Citera
2007-05-27, 18:51
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Men har du inget vettigt att säga så håll då käften din tönt!

TS fråga honom vad han gillar. Eller sätt hans händer på dina höfter så kan han styra lite.
Citera
2007-05-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
NEJ!! INTE hoppande, absolut inte.. då börjar han skratta om han blivit riden förr.. inte heller fram och tillbaka.. börja med att sitta stilla och kramas med muffen, rör dig sedan sakta upp och ner, börja med små drag, gör intryck av att du gör det sensuellt istället för att verka som du är ett porrproffs..

haha, nej.. jag menade inte hoppande förstår väl det. men om man rör sig uppåt blir jag ju rädd för att kuken ska åka ut, det är mest det som är problemet
Citera
2007-05-27, 18:53
Medlem
CashBlows avatar
Det här blev alldeles för komplicerat!

Kör arabiska saxen i stället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto