• 5
  • 6
2007-07-13, 09:34
Medlem
Om du verkligen vill få honom att njuta så rider du honom i tvåan.. det är min all time high iaf.
Citera
2007-07-13, 11:16
Medlem
Luxurias avatar
Jag tycker inte det är speciellt skönt att rida... Är väl konstig då, men det går liksom inte att stöta lika hårt som om killen gör det
Min pojkvän gillar när jag rider så jag gör det ändå ibland men som sagt, inte min favorit...

De enda gånger det är riktigt skönt är när jag står på knä över honom och han lyfter sig upp mot mig och jag sänker mig ner mot honom samtidigt (oj vad konstig den där förklaringen lät).
Citera
2007-07-13, 11:26
Medlem
Älskar att rida, det är otroligt skönt, och så trevligt att för en gångs skull känna det som om jag har full kontroll över mannen.
Han ska ligga stilla, där vill jag sköta jobbet, och så ska det gå retfullt sakta, sänka mig över ollonet och dra ur för att fortsätta så tills han blir smått frustrerad och bara tar tag kring midjan på mig med sina stora händer, och öser in kuken.

Rida en man när han sitter upp är nog favoriten, att vara ansikte mot ansikte.
Han kan kyssa mina bröst, ha en hand under ändan, alternativt två, och avge takten så att säga, åh.

Oj, det här gnuggandet ni beskrivit, det har jag nog gjort mig skyldig till, herregud det är ju så skööönt!
Hur ska jag kunna veta att det gör ont när ingen protesterat?

Aja, tröstar mig med att det kanske inte gör ont på alla.
Citera
2007-07-13, 15:14
Medlem
Don Fadäsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modesty Ice
Oj, det här gnuggandet ni beskrivit, det har jag nog gjort mig skyldig till, herregud det är ju så skööönt!
Hur ska jag kunna veta att det gör ont när ingen protesterat?
Jag har aldrig haft något problem med det. Jag inbillar mig att den smärtan endast finns i huvudet på dem som tror att folk som har långa doningar får den smärtan. Själv har jag inget komplex så jag behöver inte låtsas att jag får någon smärta.

Gnid på du! Klagar han inte så gör du sannolikt inget fel.
Citera
2017-04-30, 19:00
Medlem
Att bli riden kan vara himmelskt eller helvete, Helvetet är när kvinnan kör för hårt med venusberget ,klitoris emot kuken ,Jag brukar absolut hjälpa till och hjälpa till för jag vet att det kan vara himmelskt för kvinnan med en ordentlig orgasm. Om kvinnan knullar mig genom att rida "rakad" med svepande ibland hela i sig eller varierat med bara toppen av kuken, oftast långa djupa drag rörelser med händerna över mina axlar iklädd en snygg Bh så är det himmelskt för mig.Brukar nästan alltid sluta med att det går för kvinnan och vi avslutar med avsugning och hon tar satsen i munnen.
Senast redigerad av Monday1 2017-04-30 kl. 19:02.
Citera
2017-05-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Att bli riden kan vara himmelskt eller helvete, Helvetet är när kvinnan kör för hårt med venusberget ,klitoris emot kuken ,Jag brukar absolut hjälpa till och hjälpa till för jag vet att det kan vara himmelskt för kvinnan med en ordentlig orgasm. Om kvinnan knullar mig genom att rida "rakad" med svepande ibland hela i sig eller varierat med bara toppen av kuken, oftast långa djupa drag rörelser med händerna över mina axlar iklädd en snygg Bh så är det himmelskt för mig.Brukar nästan alltid sluta med att det går för kvinnan och vi avslutar med avsugning och hon tar satsen i munnen.

Skön 10-års bump av denna tråd...
Jag hoppas vid Gud att TS vid det här laget har listat ut hur hon ska rida, men en utgångspunkt kan väl vara att hoppa upp på pålen och låta kroppen ta över. Den brukar ha koll på det där, förutsatt att du är kåt och vill rida. Stöna om det känns rätt, om inte så håll käften. Finns få saker som är så osexiga som fejkade porrstön och allmänt teaterspelande i sängen...
Citera
2017-05-01, 11:55
Medlem
Ilimitados avatar
Ett antal ridlektioner med ett ordentligt ridspö är det som krävs.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in