Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-26, 15:05
  #1
Medlem
straycats avatar
Ska köpa mc vad tror ni om en Triumph truxton? nån som har erfarenhet
av nyare Triumph?
Tänkte köpa en "lätt" begagnad.
Citera
2007-05-26, 16:42
  #2
Medlem
straycats avatar
Ingen jävel som kör engelskt?
Citera
2007-05-26, 17:18
  #3
Medlem
Jag har bara erfarenhet av Triumph Speed Triple -06 för min bror har en sådan.
Det sitter ju en radtrea på 1050cc och går hur fint som helst.
Över 135 häst och ett jävla vrid. Det enda minus jag upplevt med den är väl att tändstiften blir snabbt dåliga. Och trots att det är en räser för att köra på bakhjulet med är packboxarna till framdämparna otroligt dåliga. Tål inte att köras på bakhjulet med. Borde dom tänkt på redan i fabrik
Citera
2007-05-26, 17:20
  #4
Medlem
Balkongståarns avatar
De nya "retro"-Triumpharna är mycket bra! Sköna att köra, solid kvalitet. Jag vet inte om det sitter varvtalsregulator på Thruxton, isf måste du ta bort den, inget rolig alls. Hade jag stålars så skulle jag lätt kunna tänka mig en sån. Svart.
Citera
2007-05-26, 17:31
  #5
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
De nya "retro"-Triumpharna är mycket bra! Sköna att köra, solid kvalitet. Jag vet inte om det sitter varvtalsregulator på Thruxton, isf måste du ta bort den, inget rolig alls. Hade jag stålars så skulle jag lätt kunna tänka mig en sån. Svart.

Det blir provkörning till helgen,det är mest looken jag har fallit för ska bli kul att se hur den är att köra.
Citera
2007-05-28, 09:40
  #6
Medlem
Sen har ju triumph märkesförsäkring, gör ägandet lite roligare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback