2008-01-29, 20:03
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shubbinator
Alltså du är ju verkligen dum i huvudet. I vilka sporter är skaderisken oändligt många gånger större än i baseboll? Alltså herregud..

Travsport har en högre olycks/skaderisk och är därmed hårdare än baseboll.
Citera
2008-01-29, 20:08
Bannlyst
störst risk och dö är det med fritidsfiske.
Skulle de då vara farligast
Citera
2008-01-29, 20:11
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Är det någon mening att diskutera vilken sport som har den näst lägsta skaderisken?
Citera
2008-01-29, 20:12
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glockenspiel
http://www.aftonbladet.se/trav365/article1728056.ab

Citerar mig själv, med ett citat från artikeln jag länkade till:

"Men hur viktigt är det att vara lätt som travkusk?

– Eftersom de gör vagnar för 100 000 kronor som är lätta så är det klart att det har betydelse. Det är klart att det är lättare att släpa runt på Erik Adielsson än mig. Men jag tror inte att kuskarna tänker så mycket på vikten. Det är bara att kolla vad de stoppar i sig efter värmningen på stallfiket, säger Dennis Ek."

Giant_Superman, har du några kommentarer angående detta? På vilket sätt är travsporten hård, när den består av medelålders, överviktiga män? Är det inte av yttersta vikt att vara vältränad och förberedd när man sysslar med den, enligt dig, hårdaste sporten?
Citera
2008-01-29, 20:13
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glockenspiel
Citerar mig själv, med ett citat från artikeln jag länkade till:

"Men hur viktigt är det att vara lätt som travkusk?

– Eftersom de gör vagnar för 100 000 kronor som är lätta så är det klart att det har betydelse. Det är klart att det är lättare att släpa runt på Erik Adielsson än mig. Men jag tror inte att kuskarna tänker så mycket på vikten. Det är bara att kolla vad de stoppar i sig efter värmningen på stallfiket, säger Dennis Ek."

Giant_Superman, har du några kommentarer angående detta? På vilket sätt är travsporten hård, när den består av medelålders, överviktiga män? Är det inte av yttersta vikt att vara vältränad och förberedd när man sysslar med den, enligt dig, hårdaste sporten?

Läs min tråd jag hade får du svar, och som du förstår finns det skillnad på kuskar och kuskar, precis som elitserie och division 6.
Citera
2008-01-29, 21:10
Medlem
_Gallardo_s avatar
Citat:
Läs min tråd jag hade får du svar, och som du förstår finns det skillnad på kuskar och kuskar, precis som elitserie och division 6.

Trav vilket jävla skämt.
Citera
2008-01-29, 21:22
Medlem
Brullas avatar
Har inte orkat läsa genom hela tråden.
LaCrosse är en hård sport.Youtuba det.
Annars är boxning hårdast.
Citera
2008-01-29, 21:33
Medlem
Exceeds avatar
Idiotisk tråd egentligen då INGEN kan ge ett rättvist/bra svar.

Kanske göra ett tillägg där man säger vilka sporter man själv prövat på?
Citera
2008-01-29, 22:43
Medlem
Citat:

Tänk nu tanken om det skulle bli en "ordfight" mellan gigant superman och shubbinator, vem skulle man "heja" på då?
Citera
2008-01-29, 23:39
Medlem
Bigaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Tänk nu tanken om det skulle bli en "ordfight" mellan gigant superman och shubbinator, vem skulle man "heja" på då?

Satt å funderade på det förut.. en våt FB-dröm coming true månntro?
Citera
2008-01-30, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos

tänkte jag med när jag såg det ska bli kul att se om det inträffar

men varfør g s går in och tar upp trav i en tråd som handlar om den hårdaste sporten førstår jag inte, inte äns g s kan väll tycka att trav är världens hårdaste sport?

och om inte så är det ett totalt onødigt troll inlägg att skriva det i en tråd med en redan førståndshandikappad person känns som g s enbart är i denna tråd før att få tjaffs.
Senast redigerad av greger12 2008-01-30 kl. 03:04.
Citera
2008-01-30, 08:26
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger12
tänkte jag med när jag såg det ska bli kul att se om det inträffar

men varfør g s går in och tar upp trav i en tråd som handlar om den hårdaste sporten førstår jag inte, inte äns g s kan väll tycka att trav är världens hårdaste sport?

och om inte så är det ett totalt onødigt troll inlägg att skriva det i en tråd med en redan førståndshandikappad person känns som g s enbart är i denna tråd før att få tjaffs.

Menar absolut inte att trav är den hårdaste sporten av alla. Anledningen att travet kom med är att jag skrev att jag förstod mycket väl att baseboll är en hård sport, men för att inte dra parareller till att jag insisterade på att det är den hårdaste sporten var jag tvungen att inflika på att travsport som alla vet är flera gånger hårdare totalt sett än baseboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in