Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-26, 22:46
  #205
Medlem
Bobby Knights avatar
Ingår deep kissing i priset på Artemis?
2012-04-22, 20:58
  #206
Medlem
tjackalens avatar
Får man trycka ner kuken i halsen och vara lite dirty o hårthänt med damerna ? Man är ju lite porrskadad alá belladonna kultur...
2012-04-24, 13:39
  #207
Medlem
Nestor Xs avatar
Planerar en liten resa till Berlin i mitten av maj och tänkte då göra ett besök på Artemis. Jag är nyss 60 fyllda men i mycket god form och vigör. Ren och välvårdad med alla funktioner intakta. Kanske inte så snabb längre men stark och väldigt uthållig. Har en fråga till er med erfarenhet av den här klubben. Kommer jag att sticka ut på grund av min ålder eller finns fler gubbslem i lokalen?
2012-04-24, 18:32
  #208
Medlem
Du kommer att smälta in fint, det finns herrar i alla åldrar och nationaliteter.
2012-04-24, 19:26
  #209
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Planerar en liten resa till Berlin i mitten av maj och tänkte då göra ett besök på Artemis. Jag är nyss 60 fyllda men i mycket god form och vigör. Ren och välvårdad med alla funktioner intakta. Kanske inte så snabb längre men stark och väldigt uthållig. Har en fråga till er med erfarenhet av den här klubben. Kommer jag att sticka ut på grund av min ålder eller finns fler gubbslem i lokalen?


Din unga ålder är ingenting du skall oroa dig för

Det finns många som är lika gamla eller äldre där och du vet väl att i god Tysk ordning så är lokalerna handikappanpassade så att de flesta utrymmen är tillgängliga med rullstol.

Lycka till och auf wieder sehen
2012-05-07, 23:04
  #210
Medlem
Nestor Xs avatar
Tack för peptalket. På onsdag reser jag och på torsdagen kommer jag göra besöket på FKK Artemis. Men nu har jag en ny noja på gång. Det gäller kondomer. För några år sedan hade jag en episod på La Dolce Vita i Wagenfeldt med erektion utan kådis och snabbt slak med. Kondomerna var tyska standard i budgetkvalitet och fanns i hundratal överallt och alla samma sort. Nu har jag hittat gummin av en helt annan kvalitet som är väldigt nära att göra det utan men minst lika säkra. Jag har testat dem och vet hur pass bra de är. Är det hugget i sten på Artemis att man ska använda de anvisade kondomerna eller kommer jag få tillåtelse att ta med mina egna? Jag mailade dem i går men har inte fått något svar än. Har skrivit fler mail till andra i branchen men svaren dröjer. Kanske det är min Google tyska som de inte förstår.
__________________
Senast redigerad av Nestor X 2012-05-07 kl. 23:07.
2012-05-08, 02:06
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Tack för peptalket. På onsdag reser jag och på torsdagen kommer jag göra besöket på FKK Artemis. Men nu har jag en ny noja på gång. Det gäller kondomer. För några år sedan hade jag en episod på La Dolce Vita i Wagenfeldt med erektion utan kådis och snabbt slak med. Kondomerna var tyska standard i budgetkvalitet och fanns i hundratal överallt och alla samma sort. Nu har jag hittat gummin av en helt annan kvalitet som är väldigt nära att göra det utan men minst lika säkra. Jag har testat dem och vet hur pass bra de är. Är det hugget i sten på Artemis att man ska använda de anvisade kondomerna eller kommer jag få tillåtelse att ta med mina egna? Jag mailade dem i går men har inte fått något svar än. Har skrivit fler mail till andra i branchen men svaren dröjer. Kanske det är min Google tyska som de inte förstår.

Varför inte skriva på Engelska?
2012-05-08, 07:17
  #212
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Tack för peptalket. På onsdag reser jag och på torsdagen kommer jag göra besöket på FKK Artemis. Men nu har jag en ny noja på gång. Det gäller kondomer. För några år sedan hade jag en episod på La Dolce Vita i Wagenfeldt med erektion utan kådis och snabbt slak med. Kondomerna var tyska standard i budgetkvalitet och fanns i hundratal överallt och alla samma sort. Nu har jag hittat gummin av en helt annan kvalitet som är väldigt nära att göra det utan men minst lika säkra. Jag har testat dem och vet hur pass bra de är. Är det hugget i sten på Artemis att man ska använda de anvisade kondomerna eller kommer jag få tillåtelse att ta med mina egna? Jag mailade dem i går men har inte fått något svar än. Har skrivit fler mail till andra i branchen men svaren dröjer. Kanske det är min Google tyska som de inte förstår.

Du kan ta med egna kondomer, men kom ihåg att alla tjejer vill inte använda andra kondomer än klubbens egna eller någon sort som de själv har i handväskan. En majoritet tycker dock det är OK, men som sagt inte alla.
2012-05-08, 10:08
  #213
Medlem
Nestor Xs avatar
Tack BlueStar för ett bra svar! Det är stor skillnad i känslan mellan olika kondomer och de jag har är topprankade i olika tester. Mycket populära i porrfilmsindustrin och heter Okamoto Crown. Med en smula övertalning kanske även de misstrogna blir nyfikna. Man skall ju aldrig vara rädd för att testa något nytt.
2012-05-08, 17:25
  #214
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Tack BlueStar för ett bra svar! Det är stor skillnad i känslan mellan olika kondomer och de jag har är topprankade i olika tester. Mycket populära i porrfilmsindustrin och heter Okamoto Crown. Med en smula övertalning kanske även de misstrogna blir nyfikna. Man skall ju aldrig vara rädd för att testa något nytt.

Tror i och för sig att just övertalning inte är att rekommendera. Antingen känner dom till de där kondomerna eller litar på att de är bra, eller så är det nåt annat som gäller för just dom.
2012-05-12, 20:57
  #215
Medlem
BlueStars avatar
En ny recension flyttad till den stora samlingstråden för recensioner av Artemis:

https://www.flashback.org/t1865095

Den här tråden har för länge sedan slutat handla om TS ursprungliga recension så därför stänger jag den för gott. Enskilda recensioner av besök på Artemis och andras kommentarer runt dessa ska därför i första hand tas i ovanstående tråd. Mer allmänna frågor om FKK-klubbar ska däremot tas i nedanstående tråd:

https://www.flashback.org/t527605

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback