2019-03-28, 17:46
Bannlyst
Danny om uppbrottet med Molly:
Vi är bästa vänner, vi älskar varandra, det var mina sex bästa år hittills. Jag är så glad att jag fick så många år med Molly. Men allt har sitt slut, säger han.

Danny om sin nya show: En maxad föreställning för ”alla sinnen” enligt artisten själv.

– Det här är showen jag alltid velat göra, säger Danny Saucedo och fortsätter:

– Jag har haft lyxen under mina verksamma år att göra en massa utom just en grej som jag alltid drömt om – att stå på en fashionshow och köra i det sammanhanget med kläder, ljuset, tempot och att publiken sitter väldigt nära runtomkring.

Danny om sin nya musik som kommer:
Det är inte bara en maxad föreställning på tapeten för Danny, han befinner sig även i studion och spelar in ny musik. Denna gång rör sig artisten från popstämpeln han fick i och med genombrottet i ”Idol” för 13 år sedan mot sina musikaliska rötter.

– Efter ”Idol” sprang jag i motsatt riktning, men nu sakta men säkert så känns det som att jag rör mig tillbaka mot den här urban-scenen som jag i hjärtat kommer ifrån, säger Danny Saucedo och tillägger:

– Det är sexig r'n'b på svenska som jag håller på med.

Sommaren kommer att gå i arbetets tecken för Danny som trivs med att jobba under press. Det enda som oroar artisten är hur han kommer att må när drömuppdraget är över.

– Det här är föreställningen jag alltid velat göra så jag vet inte vad jag kommer göra efter. Jag kommer tömma mig på den här, säger Danny Saucedo och tillägger med ett skratt:

– Sedan får vi se om jag hamnar i någon grotta efteråt.
Citera
2019-04-14, 01:56
Bannlyst
Danny Röker. Otippat faktiskt,men han har blivit mer och mer ´´gangsrster´´ på senaste tiden.
Citera
2019-04-24, 14:13
Bannlyst
Verkar luddigt huruvida han är fikus eller ej. Verkar väl rätt troligt att han är tvestjärt.

https://stoppapressarna.se/svenskt/d...m-sin-laggning
Citera
2019-04-24, 20:55
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Verkar luddigt huruvida han är fikus eller ej. Verkar väl rätt troligt att han är tvestjärt.

Jag tippar på att han är straight men tycker det är roligt att underhålla myten om att han är bi/gay. Han verkar gilla den uppmärksamheten och att vara mystisk
Citera
2019-04-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Danny Röker. Otippat faktiskt,men han har blivit mer och mer ´´gangsrster´´ på senaste tiden.

Om han börjat röka för att vara ”gangsta” så är det bara patetiskt. Hur gammal är han?
Citera
2019-04-25, 13:58
Medlem

Citat:
– Jag tycker om både pojkar och flickor
Är han peddo eller har han bara språksvårigheter?
Citera
2019-04-27, 00:41
Bannlyst
Varför tjatar han ständigt om hur mycket han och Molly älskar varandra och är väldens bästa vänner? Varför gjorde de då slut?
Citera
2019-04-27, 00:42
Bannlyst
Varför säger både Molly och Danny att dom är jättebra vänner?

-Dom har slutat följa varandra på instagram.

-Dom umgås aldrig längre

-Klart som fan att dom inte är ´´jättebra vänner´´

En text från Mollys nya låt som såklart handlar om Danny:

Var det på premiären och du sjöng låtar om ditt liv men aldrig nämnde oss två.
eller helgen på landet, du sa knappt ett ord till mig men log åt din telefon och
där emellan medis och slussen när jag satte mig på marken och du fortsatte att gå.

Ja alla vet att Danny är en av dom mest mobilkåta kändisar i Sverige. Går ju inte en dag utan det kommer nya inlägg på instagram
Citera
2019-04-27, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om han börjat röka för att vara ”gangsta” så är det bara patetiskt. Hur gammal är han?

33 år. Men beter sig som 20. Grym artist och dansare, men bör växa upp
Citera
2019-04-27, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Varför tjatar han ständigt om hur mycket han och Molly älskar varandra och är väldens bästa vänner? Varför gjorde de då slut?

Haha sant, dom har slutat följa varandra på instagram och umgås ALDRIG. Klart att dom inte är bra vänner.
Citera
2019-05-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag tippar på att han är straight men tycker det är roligt att underhålla myten om att han är bi/gay. Han verkar gilla den uppmärksamheten och att vara mystisk

Han säger ju supertydligt att han är bisexuell. Vad försöker du uppnå?
Citera
2019-05-06, 16:34
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullenaid
Han säger ju supertydligt att han är bisexuell. Vad försöker du uppnå?
vad jag försöker uppnå? Haaah.
Jag tycker inte han är supertydlig, han hintar om det, men jag tror lika bra det kan vara för att hålla ett intresse uppe.
Han bryr sig inte ett smack om vad andra tycker och tänker, men han är bra på att göra PR.
Och helt ärligt, jag skiter i hans sexuella läggning. Så nej, jag försöker inte uppnå något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in