2019-03-02, 12:50
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Alltså han är ju gay, så förmodligen kommer de fortsätta som goda vänner.
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tur att dom tog sitt förnuft till fånga innan det blev bröllop. Han är ju bisexuell och har aldrig trott på det där riktigt.

Han har ju aldrig kallat sig vare sig gay eller bi.
Han har pratat om hur han som yngre trodde att han var bög eftersom han bara tänkte på killar och var ointresserad av tjejer. Han jobbade dessutom extra på en bögklubb i Sthlm.
Han förnekar dock att han haft sex med killar.

Idag kallar han sig inte ens för bisexuell utan har tvärtom sagt att "Jag tycker det hade varit jävla lyxigt om jag var åtminstone bi".
Rätt konstigt uttlande faktiskt med tanke på hur han var i tonåren...
Bisexuell borde han väl definitivt se sig som, även om han inte agerat på det fullt ut än.
https://stoppapressarna.se/svenskt/d...a-gaykanslorna

För övrigt så känns Molly mer homosexuell än Danny nuförtiden. Hela hennes look är mer vänster/feministisk så jag hade inte blivit förvånad om hon hade sökt sig åt det lesbiska hållet...
Citera
2019-03-02, 12:58
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Han växer väll till sig och mognar han med 😊

Han var ihop med sin tidigare flickvän i nästan 10 år, från det att han var 16-17 år. Året efter blev han tillsammans med Molly.
Tror det är dags för Danny att vara singel ett tag.
Citera
2019-03-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Han har ju aldrig kallat sig vare sig gay eller bi.
Han har pratat om hur han som yngre trodde att han var bög eftersom han bara tänkte på killar och var ointresserad av tjejer. Han jobbade dessutom extra på en bögklubb i Sthlm.
Han förnekar dock att han haft sex med killar.

Idag kallar han sig inte ens för bisexuell utan har tvärtom sagt att "Jag tycker det hade varit jävla lyxigt om jag var åtminstone bi".
Rätt konstigt uttlande faktiskt med tanke på hur han var i tonåren...
Bisexuell borde han väl definitivt se sig som, även om han inte agerat på det fullt ut än.
https://stoppapressarna.se/svenskt/d...a-gaykanslorna

För övrigt så känns Molly mer homosexuell än Danny nuförtiden. Hela hennes look är mer vänster/feministisk så jag hade inte blivit förvånad om hon hade sökt sig åt det lesbiska hållet...
Det är ju inte så att han blivit "botad" direkt vilket skulle gå emot naturlagarna. Klart som korvspad att han har en stark dragning till killar. Nästan så man kan se det på honom och han är väldigt feminin. Vad är det du försöker försvara? Att han inte är en bög fast han fantiserar om män? Bullshit!
Citera
2019-03-02, 14:22
Medlem
Citat:
Det är ju inte så att han blivit "botad" direkt vilket skulle gå emot naturlagarna. Klart som korvspad att han har en stark dragning till killar. Nästan så man kan se det på honom och han är väldigt feminin. Vad är det du försöker försvara? Att han inte är en bög fast han fantiserar om män? Bullshit!

var det inte Danny som tidigare påstod sig ha haft sexmani? tyckte jag mindes mig läsa då att det var inte könet han blev förtjust i utan människan. Tror det var strax efter idoltiden det stod. Men det kan ju varit någon annan av de anonyma idoldeltagarna
Citera
2019-03-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalusieblanco
var det inte Danny som tidigare påstod sig ha haft sexmani? tyckte jag mindes mig läsa då att det var inte könet han blev förtjust i utan människan. Tror det var strax efter idoltiden det stod. Men det kan ju varit någon annan av de anonyma idoldeltagarna
Känner igen uttrycket men är osäker på om just Danny sa så men det känns som det. Har en svag förnimmelse om att så var fallet. Tror han har en trång garderob som är svårt för honom att ta sig ur helt. Halva han är kvar därinne fortfarande.
Citera
2019-03-02, 14:39
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:

Den ena jag citerade skrev att Danny ÄR gay medan du skrev att han ÄR bisexuell.
Jag skrev bara att han själv inte påstått detta/kommit ut, även om han erkänt sina fantasier från tonåren. Bara för att klargöra fakta.

Om du läst lite mer noggrant så hade du även sett att jag själv finner det märkligt att han inte iallafall kallar sig bisexuell just med tanke på hur han kände i tonåren. Så du kan tagga ner lite.
Citera
2019-03-02, 20:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Var ju fan givet sen dag 1 på deras förhållande, så ointresserad av sin partner har jag aldrig sett nån vara som Danny. Vem har han gängat?
Citera
2019-03-03, 09:25
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Den ena jag citerade skrev att Danny ÄR gay medan du skrev att han ÄR bisexuell.
Jag skrev bara att han själv inte påstått detta/kommit ut, även om han erkänt sina fantasier från tonåren. Bara för att klargöra fakta.

Om du läst lite mer noggrant så hade du även sett att jag själv finner det märkligt att han inte iallafall kallar sig bisexuell just med tanke på hur han kände i tonåren. Så du kan tagga ner lite.

Tror faktumet att han kommer från en katolsk familj gör att han inte kan trumpeta ut sin läggning.
Citera
2019-03-24, 01:47
Bannlyst
Nu har han tatuerat sig i ansiktet, liten liten men ändå.. han verkar festa som fan nu när han blviit singel. Han pratar lite som en gangster.. känns som han gått från en Super snäll kille till en som vill leka gangster.

Jag tycker han gör grym musik, Han kan sjunga, Han kan dansa osv. Men känns som han leker någon som han inte är
Citera
2019-03-24, 08:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Nu har han tatuerat sig i ansiktet, liten liten men ändå.. han verkar festa som fan nu när han blviit singel. Han pratar lite som en gangster.. känns som han gått från en Super snäll kille till en som vill leka gangster.

Jag var tvungen att titta på hans instagram och han har tatuerat en liten prick vid ögat uppenbarligen.

Karln är 33 år gammal, men verkar bete sig mer som 23. Han verkar genomgå någon slags förlängd 30-årskris imho.
Citera
2019-03-24, 08:52
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag var tvungen att titta på hans instagram och han har tatuerat en liten prick vid ögat uppenbarligen.

Karln är 33 år gammal, men verkar bete sig mer som 23. Han verkar genomgå någon slags förlängd 30-årskris imho.

Tror han blev knäckt när Molly inte ville ha honom.
Citera
2019-03-24, 11:43
Bannlyst
Danny och Molly Följer inte varandra på instagram längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här