2019-02-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kitthecat
Går rykten om att Danny och Molly har gjort slut. Någon som sitter inne på information om det?
På alla hjärtans dag lade Molly upp en bild på henne och en alla hjärtans-ballong. Hon skrev något om ”fejk smile” då, bilden finns kvar men hon har ändrat bildtexten. Varför undrar jag? Varför skrev hon fejk? Tycker det är underligt att de aldrig numera är på bild samtidigt och de gillar knappt varandras inlägg på Instagram längre. Danny fyllde år härom dagen och ingenting från Molly på Instagram, ingen like, ingen kommentar, totalt tyst. Mycket tyder på uppbrott eller någorn form av kris. Dessutom verkar båda jobba mycket, Danny med något slags dansprojekt?
Citera
2019-03-01, 11:11
Medlem
Nu är det bekräftat av Molly att dom brutit upp.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-gjort-slut
Citera
2019-03-01, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunning-Kruger
Nu är det bekräftat av Molly att dom brutit upp.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-gjort-slut

Faktiskt väldigt oväntat. Jag trodde de inom snar framtid skulle bli föräldrar. Bara någon vecka sedan Danny la upp en film när det var ute och shoppade tillsammans.
Citera
2019-03-01, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
På alla hjärtans dag lade Molly upp en bild på henne och en alla hjärtans-ballong. Hon skrev något om ”fejk smile” då, bilden finns kvar men hon har ändrat bildtexten. Varför undrar jag? Varför skrev hon fejk? Tycker det är underligt att de aldrig numera är på bild samtidigt och de gillar knappt varandras inlägg på Instagram längre. Danny fyllde år härom dagen och ingenting från Molly på Instagram, ingen like, ingen kommentar, totalt tyst. Mycket tyder på uppbrott eller någorn form av kris. Dessutom verkar båda jobba mycket, Danny med något slags dansprojekt?

Danny kommenterade en av mollys bilder för en vecka sedan med en oj vad vacker smiley.

Danny jobbar för fullt med ny show som troligtvis går på Oscarsteatern Oktober-December 2019
Citera
2019-03-01, 11:55
Bannlyst
Tror ni att de kommer sluta ses helt? De har ju väldigt mycket gemensamma vänner som de brukar festa tillsammans med.
Citera
2019-03-01, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Danny har nu gillat mollys senaste bilder. Och Molly Kommenterade Dannys bild idag med Fin och ett hjärta.

Asså, när man läser på aftonbladet, molly har ju inte sagt rakt ut att hon är singel, har tidningarna tagit det förgivet? Jag har en känsla av att de kanske tagit en paus bara. Men att de kommer hitta tillbaka till varandra igen, men vi får se.
Citera
2019-03-01, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Danny har nu gillat mollys senaste bilder. Och Molly Kommenterade Dannys bild idag med Fin och ett hjärta.

Asså, när man läser på aftonbladet, molly har ju inte sagt rakt ut att hon är singel, har tidningarna tagit det förgivet? Jag har en känsla av att de kanske tagit en paus bara. Men att de kommer hitta tillbaka till varandra igen, men vi får se.

Har aldrig fattat detta med att ”ta paus”. Antingen är man väll ihop eller inte, man kan väll inte vara ihop litegrann?
Citera
2019-03-01, 13:04
Citat:
Tror ni att de kommer sluta ses helt? De har ju väldigt mycket gemensamma vänner som de brukar festa tillsammans med.

Alltså han är ju gay, så förmodligen kommer de fortsätta som goda vänner.
Citera
2019-03-01, 13:11
Medlem
Han vill nog bli ihop.med bianca.dom skulle passa bra ihop
Citera
2019-03-01, 16:30
Medlem
Tur att dom tog sitt förnuft till fånga innan det blev bröllop. Han är ju bisexuell och har aldrig trott på det där riktigt.
Citera
2019-03-02, 12:39
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Faktiskt väldigt oväntat. Jag trodde de inom snar framtid skulle bli föräldrar. Bara någon vecka sedan Danny la upp en film när det var ute och shoppade tillsammans.

Jag är tvärtom förvånad att det hållit så länge som det gjort, hela sex år.
Eller rättare sagt är jag förvånad att Danny kan ha så långa förhållanden. Dessförinnan var han tillsammans med en annan tjej länge också.
Han känns väldigt flirtig av sig så det är rätt förvånande att han kan/vill gå in i längre, seriösa förhållanden.
Citera
2019-03-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag är tvärtom förvånad att det hållit så länge som det gjort, hela sex år.
Eller rättare sagt är jag förvånad att Danny kan ha så långa förhållanden. Dessförinnan var han tillsammans med en annan tjej länge också.
Han känns väldigt flirtig av sig så det är rätt förvånande att han kan/vill gå in i längre, seriösa förhållanden.

Han växer väll till sig och mognar han med 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in