2015-07-21, 13:12
Medlem
Har inte läst hela tråden så jag vet inte om någon redan skrivit detta, men det enklaste borde väl vara att köpa en förpackning Toilax på apoteket, spruta ut innehållet i slasken, skölja tuben några gånger, suga upp den lösning man redan tillrett och sen spruta in den i rektum helt enkelt. Var bara noga med att hålla tuben ihopklämd när ni drar ut den- annars rinner lösningen ut.
Smidigare än en plastspruta ju och tuben är ju gjord för detta ändamål så det måste ju vara smidigast att använda en sådan
Citera
2016-07-05, 14:38
Medlem
Relentless666s avatar
Trist, kände inte alls av 30 mg oxy upp i skitan.
Citera
2016-07-06, 22:31
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Trist, kände inte alls av 30 mg oxy upp i skitan.
fyfan , vad synd
Jag brukade ta en 80mg:are upp i dajmen ibland,jävlar vad det slog på

En grej jag vill varna för att ta i RövPanna är fan MDPV , herrejävlar vad det sjussade, sjukt obehagligt,trodde jag skulle dö på toagolvet
Citera
2019-07-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Du kan köpa på nätet. Kostar typ 1 kr styck och då får du en perfekt pump och inte nån konstig förkylningsboll till hästar som bara går in 1 cm och 90% av lösningen rinner ut. Sånt brukar kosta skjortan också. Sen så kan det ju vara trevligt att köpa många och inte använda samma gamla bajsiga pump gång på gång, de blir trögare och trögare för varje användning också.

Skulle gärna få en länk till var man kan köpa sådana.
Citera
2019-07-20, 14:42
Medlem
Hej!

Ska man lösa upp brunt H i syra, eller räcker det med vatten? Det löser ju sig inte i vatten liksom. Antar man behöver göra en vanlig lösning, som när man IV'ar, så att H'et löser upp sig samt omvandlas till diacetylmorfin HCl(?) Har jag rätt här? Och isf, är vanlig citron kanske bättre att köra på, än askorbinsyra, känns som det kanske inte är så nyttigt med för mkt syra där bak... Men men, inget jag tänkt göra någon vana av, bara en gång om året jag kör på andra opi's än sub, så borde väl inte vara något problem?

mvh
EUO
Citera
2020-08-27, 10:31
Medlem
I ett gammal avsnitt av filip och fredriks poddcast berättas det om en av filips kompisar, som tar vara på sitt eget urin efter att han har tagit kokain. Som han sedan tar rektalt. Är det någon som har testat? Det sägs ju att mycket av kokainet sköljs ut med urinen.

Jag antar att man måste ha någon sådan här pump för att kunna göra detta.

https://www.joyland.se/produkt/Clean...gaAukiEALw_wcB
Citera
2021-05-25, 01:02
Medlem
Vad är biotillgängligheten rektalt? Har testat alla droger förutom just morfin pga av att biotillgängligheten är så låg oralt och fått för mig processen kring rektalt är komplex men uppenbarligen inte. Har som sagt testat allting annat, t.om heroin men bara rökt det, aldrig iv på någonting. Vad är närmst morfin rektalt skulle ni säga?
Citera
2023-06-21, 17:57
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Ursäkta om jag bumpar en gammal tråd men varför verkar alla använda så små pumpar? Den jag och min partner använder är på 60ml och vi brukar använda ca 30 - 50ml beroende på hur många tabletter vi löser upp. Z-Analoger är perfekta att ta rektalt och till ca 60mg Zolpidem och 15mg Zopiklon brukar vi använda runt 30 - 40ml vatten i 2 omgångar då endel fastnar i pumpen. Vi tycker helt klart att det slår på bättre om man använder mer vatten då lösningen då sprider sig mer i tarmen.

/Mvh
Citera
2025-07-13, 14:02
Medlem
KIFORSs avatar
Jag vill väcka denna tråden igen. Har under flera år brukat, inte missbrukat tjo IV. Nu försöker jag sluta eftersom alla mina vener är körda och jag vägrar ta IV i kuken. Så har köpt på mig ett jävla gäng metylfenidat och en pump som hjälper till med administreringen. Tog nyss 10st 30mgs krossade och uppdragna i 2meter vatten så det blev en grumlig vätska. Pumpade upp allt med en gång men nu, en timme efter administration känner jag fortfarande inget. Vad gör jag för fel? Är det toleransen som spökar eller har jag missat ett steg när det gäller just metylfenidat?
Xoxo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in