Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-21, 17:05
  #1
Avstängd
Har testat cb tidigare men inte fått effekt trots bra rökteknik och la ned det. Nu får jag inte använda så mycket droger som jag egentligen vill. Om man röker lätta doser på 0.2 gram och så mixat med benzo, är det någon väldig risk att det skiter sig väldigt mycket? Om man nu ska försöka få effekt igen menar jag...
Citera
2007-05-21, 17:07
  #2
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Har testat cb tidigare men inte fått effekt trots bra rökteknik och la ned det. Nu får jag inte använda så mycket droger som jag egentligen vill. Om man röker lätta doser på 0.2 gram och så mixat med benzo, är det någon väldig risk att det skiter sig väldigt mycket? Om man nu ska försöka få effekt igen menar jag...

Vad är din fråga egentligen? Om det hjälper mot depression? Eller om du alls ska röka?
Citera
2007-05-21, 17:24
  #3
Medlem
Fontanells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Har testat cb tidigare men inte fått effekt trots bra rökteknik och la ned det. Nu får jag inte använda så mycket droger som jag egentligen vill. Om man röker lätta doser på 0.2 gram och så mixat med benzo, är det någon väldig risk att det skiter sig väldigt mycket? Om man nu ska försöka få effekt igen menar jag...

Det förstärker känslor och tankar och om du inte har kontroll på tankarna kan du nojja ut, men det är helt omöjligt för mig eller någon annan att förutse vad som kommer hända. I värsta fall blir du litet nojjig ett tag och kan må dåligt efteråt om dina tankar triggade det. Men det kan lika gärna vara så att du mår finfint och kan slappna av bättre än du gjort på länge, och livets bekymmer känns litet mer avlägsna för en stund. Så funkar det för mig..
Citera
2007-05-21, 17:25
  #4
Avstängd
Ja sorry, frågan är om man riskerar att fördjupa ångesten och deprissionen med röka, även om man tar så lite. jag vet att man kan "snea" lite men där finns ju xanor...
man har ju hört om folk som fått deprissioner triggade av röka och sådant så då blir man ju lite fundersamt...vill ju ta något roligare än benzo...
Citera
2007-05-21, 17:26
  #5
Medlem
Corvs avatar
Tillsammans med benso - kanske.
Jag tror inte att du kan få ett bättre svar än så genom ett forum, det är bara du som kan känna vad som är rätt, och fatta ett beslut.
Citera
2007-05-21, 17:27
  #6
Avstängd
Corv, usch ja visst måste jag det.
Tänkte om någon har egna erfarenheter. Eftersom jag ännu inte fått effekt av cb så har jag också lite svårt att säga hur "hårt" man blir påverkad.
Citera
2007-05-21, 17:27
  #7
Medlem
Fontanells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Ja sorry, frågan är om man riskerar att fördjupa ångesten och deprissionen med röka, även om man tar så lite. jag vet att man kan "snea" lite men där finns ju xanor...

Tja, för min del (jag tar antidepressiva) så är det mer en avlastning. Har inte sneat ut än... Men du verkar försiktig vilket kanske betyder att du är rädd för att må dåligt, och det kan innebära att du själv framkallar panik-effekter som gör att du mår dåligt just för att du är rädd för att det skall hända. Sorry, har testat Purple King som jag fick idag...
Citera
2007-05-21, 17:29
  #8
Medlem
lakritspipans avatar
Benso + cb är fint, blir nog bra. Jag käkar också antidepressiv medicin och röker och det funkar bra, oftast mår jag bättre och får ett bra rus
Citera
2007-05-21, 17:30
  #9
Avstängd
Bara det att deet k'nns lite tungt nu när man bara kan ta benzo då opioder inte gjort något starkt avtryck. Kola finns ju inte av bra kvalité i mina kretsar....eller det finns inte alls och det är det ända tillsammans med BEnzo som inte skulle förvärra eländet.
Därför jag lite smådesperat frågar om gräset.
Citera
2007-05-23, 17:50
  #10
Medlem
Luggruffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Har testat cb tidigare men inte fått effekt trots bra rökteknik och la ned det. Nu får jag inte använda så mycket droger som jag egentligen vill. Om man röker lätta doser på 0.2 gram och så mixat med benzo, är det någon väldig risk att det skiter sig väldigt mycket? Om man nu ska försöka få effekt igen menar jag...

Trots bra rökteknik? Rökt 0.2g? Då kan du röka med vilken teknik du vill.. du kommer inte känna dig direkt bäng i vilket fall.

Gör följande: Ta ett gram, mecka det i ett enciggsmeck. Stoppa i det i favoritrökdon'et och dra dig tre snabba piff och sug in djuuuuuuupt, håll andan och låt lungorna uppta så mycket TCH som möjligt (57 sec eller nått för att få ut allt.. så håll det iaf i 30 sec).

..Där har du ett Garanterat rus. Ett förslag är att sätta dig ner.. ehhe. Men ligg inte om du inte är van det, då känner du dig lätt "sjösjuk"
Citera
2007-05-23, 18:36
  #11
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luggruff
Trots bra rökteknik? Rökt 0.2g? Då kan du röka med vilken teknik du vill.. du kommer inte känna dig direkt bäng i vilket fall.

Gör följande: Ta ett gram, mecka det i ett enciggsmeck. Stoppa i det i favoritrökdon'et och dra dig tre snabba piff och sug in djuuuuuuupt, håll andan och låt lungorna uppta så mycket TCH som möjligt (57 sec eller nått för att få ut allt.. så håll det iaf i 30 sec).

..Där har du ett Garanterat rus. Ett förslag är att sätta dig ner.. ehhe. Men ligg inte om du inte är van det, då känner du dig lätt "sjösjuk"

Det där är bara skitsnack, eller så har du oerhört dåligt röka. Av det rökat jag har nu(hemmaodlat Jack Herer x White widow "Jack's Widow") så rökte jag och 1 poalre 0.1-0.2 tillsammans i min pipa och blev rätt jävla svängda.

Är han dessutom nybörjare så är 0.1-0.2, bra, beroende på hur bra röka du har.
Citera
2007-05-23, 19:11
  #12
Medlem
Luggruffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Det där är bara skitsnack, eller så har du oerhört dåligt röka. Av det rökat jag har nu(hemmaodlat Jack Herer x White widow "Jack's Widow") så rökte jag och 1 poalre 0.1-0.2 tillsammans i min pipa och blev rätt jävla svängda.

Är han dessutom nybörjare så är 0.1-0.2, bra, beroende på hur bra röka du har.

Dina mattematiska skills är på topp antar jag?
Hur mycket är tre sipp av 1 G på ett enciggsmeck tror du? (så sitter han på dåligt röka så har han ett "par" bloss kvar, så han blir garanterat bäng på det.)

1g skrev jag för en Garanterad high, vilket du ser om du läser en gång till och inte sitter pårökt och hoppar mellan orden.
..då all röka är olika och han tydligen är nybörjare, så är risken för att han får tag i top notch röka ganska så liten.

Alla sitter verkligen på white widdow eller en jack? *varje dag*.

Mitt inlägg är relativt, ditt är absolut. Så att börja jämföra mitt och ditt är bra lackt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback