2007-09-17, 12:18
Medlem
Vet inte om det tagits upp innan men efter att ha sett höjdpunkterna från matchen Birmingham - Bolton så tycker man att Lagerbäck borde slå en signal till Sebastian Larsson snarast!

Väldigt snyggt inlägg med vänsterfoten till Birminghams mål, lite senare en frispark i underkanten av ribban med högerfoten!

Och mycket beröm från kommentatorn.... Han är ju trots allt ordinarie i ett premier league-lag..
Citera
2007-09-17, 13:03
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaffyTaffy
Vet inte om det tagits upp innan men efter att ha sett höjdpunkterna från matchen Birmingham - Bolton så tycker man att Lagerbäck borde slå en signal till Sebastian Larsson snarast!

Väldigt snyggt inlägg med vänsterfoten till Birminghams mål, lite senare en frispark i underkanten av ribban med högerfoten!

Och mycket beröm från kommentatorn.... Han är ju trots allt ordinarie i ett premier league-lag..
Håller med dig, men för Lagerbäck är han fortfarande för ung och har inte spelat tillräckligt många säsonger i allsvenskan som hemvändare för att få chansen.

Väldigt roligt att de går bra för bissen, han är trots allt arsenalfostrad
Citera
2007-09-17, 13:55
Medlem
Nowhere Hills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaffyTaffy

Ställer mig i kören av dom som vill se Larsson i truppen snarast.
Citera
2007-09-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Jepp, in med Larsson och ut med Ljungberg!
Citera
2007-09-17, 14:05
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill

På vems bekostnad ska han in?

Edit: På Ljungbergs enligt någon, känns oseriöst.
Citera
2007-09-17, 14:42
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Håller med dig, men för Lagerbäck är han fortfarande för ung och har inte spelat tillräckligt många säsonger i allsvenskan som hemvändare för att få chansen.

Väldigt roligt att de går bra för bissen, han är trots allt arsenalfostrad

Han är fostrad av Eskilstuna. Försök inte
Citera
2007-09-17, 14:49
Medlem
Quorthons avatar
Tror minsann det finns en tråd för landslagsdiskussioner.
Här diskuteras Premier League!

Silvestre sägs bli borta hela säsongen. Gör mig dock inte speciellt mycket då jag anser att vi bör ge Pique och Evans speltid för att de skall utvecklas. Tråkigt för honom dock.
Citera
2007-09-17, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Tror minsann det finns en tråd för landslagsdiskussioner.
Här diskuteras Premier League!

Silvestre sägs bli borta hela säsongen. Gör mig dock inte speciellt mycket då jag anser att vi bör ge Pique och Evans speltid för att de skall utvecklas. Tråkigt för honom dock.

Agreed, sen är jag inte direkt något bigfan utav Silvestre. Pique var ju ändå ordinarie mittback i Zaragoza hela förra säsongen trots att han bara var 19 bast. Och Evans är ju ordinarie i Nordirländskalandslaget som piskade upp Sverige.
Citera
2007-09-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon

Borde inte vara nåt bekymmer, Evra ska ner på sin vänsterback (och Giggs/Nani på vänsterkanten), Neville är snart tillbaka sen om nån back går sönder har vi Brown/Pique att slänga in. Silvestre kan dra åt helvete!
Citera
2007-09-17, 16:19
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Agreed, sen är jag inte direkt något bigfan utav Silvestre. Pique var ju ändå ordinarie mittback i Zaragoza hela förra säsongen trots att han bara var 19 bast. Och Evans är ju ordinarie i Nordirländskalandslaget som piskade upp Sverige.

Dock så får man inte glömma att Silvestre har skött det bra när han har spelat (förutom han klassiska en-idiot-pass-per-match) och att den erfarenheten han har tillsammans med den brädd som han ger hade varit skönt att ha nu när vi går in i kupperna. Dock så skall det bli kul att se mer av Pique och hoppas han tar steget till att verkligen slåss om en plats även om det blir svårt att peta Evra.

Annars tycker jaga tt det är grymt synd om Silvestre att åka på denna skadan tanke på att han nyligen kommit tillbaka ifrån skadelistan och äntligen fick lite speltid.
Citera
2007-09-17, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Dock så får man inte glömma att Silvestre har skött det bra när han har spelat (förutom han klassiska en-idiot-pass-per-match) och att den erfarenheten han har tillsammans med den brädd som han ger hade varit skönt att ha nu när vi går in i kupperna. Dock så skall det bli kul att se mer av Pique och hoppas han tar steget till att verkligen slåss om en plats även om det blir svårt att peta Evra.

Annars tycker jaga tt det är grymt synd om Silvestre att åka på denna skadan tanke på att han nyligen kommit tillbaka ifrån skadelistan och äntligen fick lite speltid.

Verkligen, Silvestre har alltid varit underskattad och skött sig bra när han fått chansen. Men jag ser hellre att talangerna fär chansen.
Citera
2007-09-17, 22:54
Medlem
hazard simpsons avatar
Snyggt mål avgjorde för Derby County och Newcastle underpresterar som vanligt. Derby får gärna fortsätta vinna nästa match med 8-0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in