2007-08-15, 23:04
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Varför? För att dom var utspelade hela andra halvlek? Eller för att dom lyckades ta ledningen genom bjudningarna från Chelseas försvar?

Nej för att han hatar CFC. Men pga sådana personer är det bara skönare att vinna...
Citera
2007-08-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Jag är så besviken nu som united supporter
Tevez kunde väl suttit nåt av alla lägen han fick, och nani kan ju börja spela bättre! Skäms lite nu av nyförvärven, men bli nog bättre efter de har vänjt sig. Förlorar vi derbyt i helgen så kommer jag springa in i skogen och dunka huvudet i ett träd.

Edit: Mitt expekt konto är inte glad heller.
Håller med om att vi fått en tung start men det är långt kvar. Som alla andra hade jag hoppats på sex poäng nu men det går inte att vinna på beställning. Även om både Reading och Portsmouth är två relativt anonyma lag så kommer de orsaka problem för många fler. Så upp med hakan, på söndag ger vi värmlänningen ett varmt välkomnande till Premier league.
Citera
2007-08-15, 23:05
Medlem
Nowhere Hills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennisfan
de har roy keane. de kommer aldrig under nedflyttningsstrecket.
Ja, men han sitter ju på bänken som tränare, hade behövts på plan. Behållningen can dock vara Chopra, 2 mål på 2 matcher är riktigt imponerande start till en Pl karriär.
Citera
2007-08-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Nej för att han hatar CFC. Men pga sådana personer är det bara skönare att vinna...

men när Chelsea inte vinner Champions League denna säsong så får Mourinho sparken
Citera
2007-08-15, 23:06
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:

Du har säkert rätt.

Måtte bara J.T vara tillbaka snart. Eller en Alex som går in hårt och styr.
Citera
2007-08-15, 23:07
Moderator
vfs avatar
Lite enradare raderade, svennisfan får börja skriva mer är en mening
from nu /Mod
Citera
2007-08-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Ja, men han sitter ju på bänken som tränare, hade behövts på plan. Behållningen can dock vara Chopra, 2 mål på 2 matcher är riktigt imponerande start till en Pl karriär.

Han är också en mycket bra tränare.

Ferguson får sparken denna säsongen och sen kommer Keane till United.
Citera
2007-08-15, 23:08
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill

Startade han inte sin pl karriär i newcastle? eller minns jag fel
Citera
2007-08-15, 23:09
Medlem
pastoratets avatar
Citat:
de har roy keane. de kommer aldrig under nedflyttningsstrecket.

Härligt att ha honom tillbaka i Premier League, han har redan börjat snacka skit om folk.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sunderland/6947333.stm
Citera
2007-08-15, 23:10
Medlem
Ja vad ska man säga. Skönt att junajtid tappade poäng även idag. Verkar inte varit något höjdare till match, något som vet varför Ronald blev utvisad?

City gjorde väl en okej match av det "lilla" jag såg. Derby var väl ganska slut redan när jag kom in i matchen och det såg ej ut som att dem hade kraft att skapa något framåt heller.
Riktigt fint mål bjöds det på också. Kul att det går bra för svenniz och backe!
Citera
2007-08-15, 23:11
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
men när Chelsea inte vinner Champions League denna säsong så får Mourinho sparken

Har inte ni sagt så dom senaste 3 säsongerna och om inte jag är helt felinformerad så sitter JM fortfarande på våran bänk och bevisar varför han är The Special One...

Ps. Jag hoppas Svennis illa kvickt blir sparkad så vi slipper alla dessa svennisonanister...
Citera
2007-08-15, 23:16
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Har inte ni sagt så dom senaste 3 säsongerna och om inte jag är helt felinformerad så sitter JM fortfarande på våran bänk och bevisar varför han är The Special One...

Hörru hitteJole. Till och med Mats Jingblad eller Stefan Lundin hade nått resultat med den truppen och dessa resurser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in