2007-09-29, 18:52
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Wigan skulle ha fått en solklar straff men istället blåser domaren för offside på en spelare som befinner sig 3-4 meter på rätt sida. Så gör Pool mål istället med 10 min kvar...

Får Wigan en ursäkt av domarbasen imorgon tro? Jag slår vad om vad som helst att det inte händer...

Tack Roman för att du gjort min klubb framgångsrik. Tack för att vi nu är ett skrattobjekt. FUCK OF JABBA THE HUT!!!
Citera
2007-09-29, 19:13
Medlem
Zaqwers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Får Wigan en ursäkt av domarbasen imorgon tro? Jag slår vad om vad som helst att det inte händer...

Varför skulle dom? En solklar straff åt vardera håll som ej blev dömd tar ut varandra enligt mina beräkningar.
Citera
2007-09-29, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Mwaruwari, 4 mål för Portsmouth som vann med 7-4, nytt målrekord i PL?

Japp, och 9 olika målskyttar.
Citera
2007-09-29, 19:24
Medlem
Trumpeters avatar
Underbart med en trepoängare för Liverpool.

Kul för Svennis. Tvåa i ligan, var nog inte många som trodde det innan starten.
Citera
2007-09-29, 19:47
Medlem
Whattabas avatar
Kan någon förklara för mig vad Ben Haim gör i en startuppställning för Chelsea? Hur har han förtjänat den platsen?

Och det känns som årets upplaga av Premier League är väldigt tråkig, trots alla nyförvärv. City är det enda glädjeämnet.
Citera
2007-09-29, 19:54
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Kan någon förklara för mig vad Ben Haim gör i en startuppställning för Chelsea? Hur har han förtjänat den platsen?

Och det känns som årets upplaga av Premier League är väldigt tråkig, trots alla nyförvärv. City är det enda glädjeämnet.
Judarna i Chelsea håller varandra om ryggen? Denne Grant kommer säkerligen att åter skcika Chelsea ner någonstans i mitten.
Citera
2007-09-29, 21:02
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba

Han är landsman till den inkompetente apatiska saken som sitter på bänken och ser ut som en man som käkat alldeles för många mcdonalds meal och tagit en och annan kur Haldol för mycket...
Citera
2007-09-30, 16:13
Medlem
Visst Ben Haim har varit usel men i Bolton var han deras bäste back och man kan väl inte klaga på en back när man inte kan göra mål?

Såg ut som om Grant hade panik på bänken och visste jack shit vad han skulle göra och hur han skulle styra och ställa laget från bänken.
Citera
2007-09-30, 18:22
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Han är landsman till den inkompetente apatiska saken som sitter på bänken och ser ut som en man som käkat alldeles för många mcdonalds meal och tagit en och annan kur Haldol för mycket...

Hur mår du egentligen Jole? Du verkar vara lite ur balans efter senaste avsnittet av Fawlty towers.
Angående Liverpools match i går så kan jag väl hålla med om att domaren var lite snurrig, och det var ju till pools fördel.
Citera
2007-09-30, 20:50
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecondToNone
Visst Ben Haim har varit usel men i Bolton var han deras bäste back och man kan väl inte klaga på en back när man inte kan göra mål?

Såg ut som om Grant hade panik på bänken och visste jack shit vad han skulle göra och hur han skulle styra och ställa laget från bänken.

Ingen här klagar väl på bristen på antal gjorda mål utan hans brist på egenskaper för att vara en duktig försvarspelare. Att han dessutom petar Alex är ju bara ett skämt.

Grant var pinsam. När Steve Clarke(assistent) måste upp och skrika för att den inkompetente inte vet hur man styr ett lag så vet man hur mycket klockan är....
Citera
2007-09-30, 20:53
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Hur mår du egentligen Jole? Du verkar vara lite ur balans efter senaste avsnittet av Fawlty towers.
Angående Liverpools match i går så kan jag väl hålla med om att domaren var lite snurrig, och det var ju till pools fördel.

Jag är ur balans. Jag känner mig som om jag förlorat kvinnan i mitt liv och nu måste jag nöja mig med den fulaste suggan som existerar på denna planet.....

BRING BACK MOURINHO!!!!
Citera
2007-10-01, 22:52
Medlem
mishimas avatar
Jag har haft ett rätt stort förtroende för Jol, men idag kom droppen. Nu är det dock dags för honom att avgå. Det ska vara tre poäng hemma mot Aston Villa. Vi köper spelare för svinmycket pengar som sitter på bänken eller som spelar i reservlaget när vi behöver en bättre målvakt och en defensiv mittfältare. Nu handlar det om att fixa en respektabel placering i ligan sedan att vi satsar stenhårt på cuperna.

Edit: Jag ska hålla mig ifrån sportbarerna. Varje gång jag ser matcherna går det åt helvete. Jag stannar till det står 1-4. Så fort jag går därifrån gör vi mål. Det slutade 4-4 och jag ger Jol en match till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in