2007-08-26, 21:27
Medlem
Är folk så enormt blinda när det gäller sina egna lag.
Säger man att bollen tog på Browns sida behöver man en av två saker. Kanske till och med bägge.

1. En optiker/ledarhund. För då har man grova synfel.

2. En anatom kurs för att lära sig skillnaden på en människas sida och arm.

P.S Jag håller inte på Spurs.
Tycker bara det är tragiskt att domare så våldtar ett lag.

Tack för mig i detta ämne. Tror inte folk kommer ändra sig
Citera
2007-08-26, 22:00
Medlem
hazard simpsons avatar
Helvete vad tomt det känns.
Citera
2007-08-26, 22:08
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Säger man att bollen tog på Browns sida behöver man en av två saker. Kanske till och med bägge.

vi hade tur, det måste jag medge.. men vi har haft otur dom tidigare matcherna också (eller snarare.. dålig utdelning.. och Gio's skott såg inte heller helt otagbart ut)

skönt med en vinst! skoj att nani fick göra mål.. nu hoppas jag bara att tevez får till det också.. hargreaves är iallafall stabil.. ruskigt trevligt att se han i uniteds tröja
Citera
2007-08-26, 22:20
Medlem
ischs avatar
Vår sämsta match i år och våran första 3poängare.. Inte helt fel Dock var det ofantligt håglöst och oinspirerat och slarvigt United idag. Giggs och Scholes har inte börjat året spec bra och Rio var riktigt dålig idag. Hade hoppats på Saha på bänken idag men nej...
Citera
2007-08-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Vår sämsta match i år och våran första 3poängare.. Inte helt fel Dock var det ofantligt håglöst och oinspirerat och slarvigt United idag. Giggs och Scholes har inte börjat året spec bra och Rio var riktigt dålig idag. Hade hoppats på Saha på bänken idag men nej...
Fotbollen är konstig ibland right? För att citera Sir Alex; I can't belive it, football, bloody hell.
Citera
2007-08-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nää, men när Berbatov är fri och lyckas toffla till bollen som räddas på mållinjen. Hade han inte haft något som dragit i honom hade det blivit mål. Ni gör mål för att Huddlestone agerar fel; han går och försöka bryta bollen istället för att stanna kvar för att täcka ett troligt skott. Idiotiskt att göra så vid det läget...

Men vi samlar på hos ytterligare en hedersvärd förlust, är rätt van vid det här laget...

Du ska inte tacka för att Berbatov ges läget av två för dagen otroligt osäkra mittbackar? Dragit i honom, han springer ju ner Vidic...

Citat:
Ursprungligen postat av taags

Du ser att han håller armen mot sidan av kroppen? Det är en rörelse där han i vilket fall som helst hade räddat, om inte med arm så med resten av kroppen. Armen är mot kroppen och ingen rörelse => Ingen domare i världen blåser straff då.
Citera
2007-08-26, 23:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Du ska inte tacka för att Berbatov ges läget av två för dagen otroligt osäkra mittbackar? Dragit i honom, han springer ju ner Vidic...

Ert mål kommer egentligen av stor försvarstabbe från oss. Läste någonstans att Spurs var det laget som förra året släppte in mest på skott utanför straffområdet. Vår defensiva mittfältare Tom Huddlestone agerar helt fel. Han försöker bryta bollen när han vet att om han misslyckas med det skapar bra skottläge för er spelare.
Citera
2007-08-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Helvete vad tomt det känns.

Som sagt, Paul Robinson... vet dock hur du känner. 2 - 2 mot de där jävla kräken. Och Allardyce, det förbannade jävla aset, VARFÖR ska han envisas med att jämt och ständigt köra Äckelduka hela matchen? Varför inte starta med Owen och Martins så det händer något? Nä, vi kör med Äcklet istället, fy fan vad hopplöst det känns att vara Supporter när tränaren är en stor jävla idiot.
Citera
2007-08-27, 07:15
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
Som sagt, Paul Robinson... vet dock hur du känner. 2 - 2 mot de där jävla kräken. Och Allardyce, det förbannade jävla aset, VARFÖR ska han envisas med att jämt och ständigt köra Äckelduka hela matchen? Varför inte starta med Owen och Martins så det händer något? Nä, vi kör med Äcklet istället, fy fan vad hopplöst det känns att vara Supporter när tränaren är en stor jävla idiot.

gjorde inte viduka ett mål?
Citera
2007-08-27, 09:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ert mål kommer egentligen av stor försvarstabbe från oss. Läste någonstans att Spurs var det laget som förra året släppte in mest på skott utanför straffområdet. Vår defensiva mittfältare Tom Huddlestone agerar helt fel. Han försöker bryta bollen när han vet att om han misslyckas med det skapar bra skottläge för er spelare.

Hur menar du att Huddlestone skulle agerat?
Citera
2007-08-27, 10:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Hur menar du att Huddlestone skulle agerat?

Stannat kvar i utgångsläget och täckt skottväg.

http://www.youtube.com/watch?v=9rJ3pYG95pY

Huddlestone försöker gå fram och bryta bollen men är egentligen inte i närheten av att nå den. Det är han som central mittfältare som ska täcka den skottväg som bollen tar.
Citera
2007-08-27, 10:15
Medlem
Dugarrys avatar
Något som jag har funderat på angående United är Scholes roll. Antingen så har Scholes tappat i kvalitet sen säsongen innan, eller så har han bara jävligt svårt att få något uträttat där. Känns i alla fall som man tappar en mycket vikig lagdel genom att ha honom som släpande anfallare bakom Tevez. Skulle jag vara Sir Alex nu så skulle jag chansat att flytta på Scholes inför nästa match, kanske flytta upp Carrick eller Owen, eller kanske flytta ner Tevez och låta Saha spela och så får Scholes ta Carricks plats, endast för att han inte varit tillräckligt stabil i jämförelse med förra säsongen. Hursomhelst så tycker jag han ska chansa på att ändra lite i laget, för spelet kan ju inte bli sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in