2007-12-08, 19:43
Medlem
emiliyos avatar
Kul match ifall man hejar på Reading. 3-1
Citera
2007-12-08, 19:46
Medlem
*suck* Liverpool borde iaf ha fått en straff iaf.

Men reading har spelat överraskande bra idag....dessvärre
Citera
2007-12-08, 19:47
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Alltid trott att du höll på Arsenal. Håll det här nu Reading så får jag 2 av 3 rätt i alla fall
Nej Newcastle är mina favoriter i alla lägen, dock så är jag inte så enögd som de flesta andra som ser på fotboll. Kan någon vara snäll o slänga upp samtliga resultat sen?
Citera
2007-12-08, 19:51
Bannlyst
Jo nog borde Liverpool fått en straff iallafall och Reading borde nog itne fått straffen. Men å andra sidan så spelar inte Liverpool särskilt bra heller och Carra borde fått gult i straffsituationen, där hade dom tur att han inte fick.
Citera
2007-12-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Nej Newcastle är mina favoriter i alla lägen, dock så är jag inte så enögd som de flesta andra som ser på fotboll. Kan någon vara snäll o slänga upp samtliga resultat sen?

Aston Villa - Portsmouth 1-3
Newcastle - Birmingham 2-1
Chelsea - Sunderland 2-0
Everton - Fulham 3-0
Man Utd - Derby 4-1
Citera
2007-12-08, 19:53
Medlem
Rocky69s avatar

Usch och fy. Finns inget försvar till detta ras.

Fan ta alla som hänvisar till matchen mot Marseille. Ett lag med fullblodsproffs skall inte behöva tänka på det som komma skall.
DÅLIGT!
Citera
2007-12-08, 19:53
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Aston Villa - Portsmouth 1-3
Newcastle - Birmingham 2-1
Chelsea - Sunderland 2-0
Everton - Fulham 3-0
Man Utd - Derby 4-1
2-1 Motorväg till toppen mina vänner! Drömma kan man ju få göra iallafall. Roligt att Sunderland torskade också. Everton är ju rätt mysiga de med.
Citera
2007-12-08, 20:22
Medlem
Jole25s avatar
Namn: Kapten Gerrard » Svara inlägg
Sänt: 2007-12-08 20:07

Det verkar vara det här FA, domarkåren vill.

Att Benitez ska få kicken så de ska ha honom i engelska landslaget. Skitit sig med Mourinho??

GRANSKA FA och domarkåren!

Kommentar: Detta måste vara kvällens största skratt på TBR. Vem i helvete skulle vilja anställa Fattie efter hans grymma fingertoppskänsla ikväll? Gunnilse tippar jag på och då är jag snäll....
Citera
2007-12-08, 20:25
Medlem
Skönt o se Liverfool ha domarna emot sig för en gångs skull istället för oss.
Ser ändå inte bra ut för oss inför Arse matchen med tanke på alla skador.
Paulo,Riccy,Chech,Malouda,Ballack,Drogba. Essien avstängd dessutom.
Ballack har spelat med reserverna ett tag men vet ej om han kommer spela mot Arse, Malouda borde komma tillbacks om max 2 veckor och Chech kan komma att spela mot Arse.
Citera
2007-12-08, 20:28
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Kommentar: Detta måste vara kvällens största skratt på TBR. Vem i helvete skulle vilja anställa Fattie efter hans grymma fingertoppskänsla ikväll? Gunnilse tippar jag på och då är jag snäll....
Enögda fans finns hos alla lag, men visst finns det oroväckande många på Liverpoolsidan. Det måste erkännas.

Med marginaler och domare med oss hade vi vunnit denna match hyfsat stort. Men att skylla på sånt är bara löjligt. Ok, om vi hade spelat bra och domaren dömt bort oss gång på gång men så var inte fallet. Vi var verkligen usla. Kunde nästan tro att de flesta var nervösa debutanter (nåja) som Hobbs. Med rätt inställning hade vi gjort en tre, fyra mål till. Vi supportar ska bara skämmas å laget vägnar. Hoppas åtminstone att man är gladare på tisdag.
Citera
2007-12-08, 20:29
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Skönt o se Liverfool ha domarna emot sig för en gångs skull istället för oss.
Ser ändå inte bra ut för oss inför Arse matchen med tanke på alla skador.
Paulo,Riccy,Chech,Malouda,Ballack,Drogba. Essien avstängd dessutom.
Ballack har spelat med reserverna ett tag men vet ej om han kommer spela mot Arse, Malouda borde komma tillbacks om max 2 veckor och Chech kan komma att spela mot Arse.
Vad är hänt med Sheva föresten? Abrahamovic lilla favoritanfallare.
Citera
2007-12-08, 20:35
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Enögda fans finns hos alla lag, men visst finns det oroväckande många på Liverpoolsidan. Det måste erkännas.

Med marginaler och domare med oss hade vi vunnit denna match hyfsat stort. Men att skylla på sånt är bara löjligt. Ok, om vi hade spelat bra och domaren dömt bort oss gång på gång men så var inte fallet. Vi var verkligen usla. Kunde nästan tro att de flesta var nervösa debutanter (nåja) som Hobbs. Med rätt inställning hade vi gjort en tre, fyra mål till. Vi supportar ska bara skämmas å laget vägnar. Hoppas åtminstone att man är gladare på tisdag.

Jag vet att alla inte är så enögda men just TBR är extremt. Jag tycker både du och Rocky69 har visat tydliga tecken på objektivitet ikväll. Liverpool var heller inte så dåliga. Med lite marginaler hade resultatet blivit helt annorlunda. Reading är oxå väldigt svårspelade hemma. Coachingskillsen var antingen lagda på is idag eller så är han helt enkelt usel. Bytena var helt galna i min mening. Om Benitez skiter i ligan för CL så vet vi ju var hans prioritet är i år igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in