2007-09-02, 21:14
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van_de_Mooze
Kanske skall läsa tråden innan du hoppar in
Jag svarade på en fråga serru

njae.. du svarade på en fråga som uppstod efter att du inte svarade på frågan före som var att det kändes som att spelare som ronaldo,rooney,drogba behöver bli riktigt överfallna innan dom får en straff med sig..
Citera
2007-09-02, 21:14
Medlem
Zaqwers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Chelsea verkar också har svårt att få straff (bortsett den sjukt enkla mot Liverpool) medan Gerrard verkar ha hela domarkåren på sin sida match efter match. Detta är som jag ser det, troligen är jag jävligt färgad men skulle va kul att veta hur ni med andra lagtillhörigheter ser på det hela.

Kan komma på en riktig filmning Gerrard har gjort och det är för England mot Andorra där han lägger sig i straffområdet utan kontakt från motståndare och sedan tittar vädjande mot domarn.

Sen att Gerrard ofta lägger sig i närkamperna där motståndarna använder armarna för att hålla han under kontroll är ingen hemlighet.
Citera
2007-09-02, 21:15
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
jole.. att inte arsenals spelstill gynnar dom är det väl ingen som är ledsen över?

Arsenal får gärna fortsätta passa bollen 280 000 gånger innan dom snubblar bollen i stolpen och UT!!!
Citera
2007-09-02, 21:16
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer
Kan komma på en riktig filmning Gerrard har gjort och det är för England mot Andorra där han lägger sig i straffområdet utan kontakt från motståndare och sedan tittar vädjande mot domarn.

Sen att Gerrard ofta lägger sig i närkamperna där motståndarna använder armarna för att hålla han under kontroll är ingen hemlighet.

Eller springer in i valfri försvaren och får frispark med sig...
Citera
2007-09-02, 21:17
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Lol

Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Låt mig gissa... Du är antingen en gooner med tanke på ditt tjat om C.Ronaldo eller så är du en tjuv som alltid gnäller om pengarna och korruption...

Fel i båda, även oi fallet om att jag alltid gnäller på Ronaldo.

Isch tar upp frågan om Man U snarare är ett offer än fuskare.
Då är inte det första man gör att kolla upp om det finns en tråd gällande...
1, Filmingar
2. Man U
3. Ronaldo
mm

Fattar du nu?
Citera
2007-09-02, 21:19
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Inlägget

Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ser tycker jag att det är lite intressant hur alla tycker att Man United får många och enkla straffar, är det bara jag som tycker att Rooney behöver mer eller mindre bli mördad för att få straff eller Ronaldo alltid anses filma även fast han bli kapad bakifrån?

Detta är första inlägget som behandlar Ronaldo.
Citera
2007-09-02, 21:42
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Fel i båda, även oi fallet om att jag alltid gnäller på Ronaldo.

Isch tar upp frågan om Man U snarare är ett offer än fuskare.
Då är inte det första man gör att kolla upp om det finns en tråd gällande...
1, Filmingar
2. Man U
3. Ronaldo
mm

Fattar du nu?

saken var den att du gick igång rejält på just ronaldo och att du verkade vilja diskutera hans kaliber och det ska man väl främst göra i den tråd som behandlar ämnet?
sen så det isch skriver om drogba,ronaldo,rooney stämmer eller inte är väl upp till varochen.. jag skulle säga att det stämmer det han skriver
Citera
2007-09-02, 21:53
Medlem
Van_de_Moozes avatar
???

Citat:
saken var den att du gick igång rejält på just ronaldo och att du verkade vilja diskutera hans kaliber och det ska man väl främst göra i den tråd som behandlar ämnet?
sen så det isch skriver om drogba,ronaldo,rooney stämmer eller inte är väl upp till varochen.. jag skulle säga att det stämmer det han skriver

Är att svara med tre meningar,varav en var en hänvisning till youtube och slutligen inte ens ställa en fråga att "gå igång" för dig ?

Jaja, min mening var iallafall att utan diskussion markera att jag inte håller med när vi diskuterar de namn han nämner. Möjligen med Rooney som undantag. OPS sorry Rooney kanske också har en egen tråd
Citera
2007-09-02, 22:05
Medlem
Jole25s avatar
Som jag sagt innan så kommer jag aldrig glömma när Drogba nästan fick benet avsparkat mot Villa borta 2004 och fick gult kort för filmning. Efter det var Drogba skadad 4 veckor... Sådana saker händer när CFC köper domarna. Sådana saker händer vissa spelare i PL. Chelsea brukar för övrigt väldigt sällan få straff just för att domarna är livrädda för rubrikerna och snacket som går efteråt. Ni märkte själva vad som hände när CFC fick EN billig straff...Då hade Roman köpt Styles och domarbasen fick ringa och be om ursäkt till motståndarna.. Fuckn otroligt....
Citera
2007-09-02, 22:12
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Orsak...

Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Som jag sagt innan så kommer jag aldrig glömma när Drogba nästan fick benet avsparkat mot Villa borta 2004 och fick gult kort för filmning. Efter det var Drogba skadad 4 veckor... Sådana saker händer när CFC köper domarna. Sådana saker händer vissa spelare i PL. Chelsea brukar för övrigt väldigt sällan få straff just för att domarna är livrädda för rubrikerna och snacket som går efteråt. Ni märkte själva vad som hände när CFC fick EN billig straff...Då hade Roman köpt Styles och domarbasen fick ringa och be om ursäkt till motståndarna.. Fuckn otroligt....

Jo men det finns säkert en orsak till att Drogba får gult för filmning, även om den incidenten du nämner var fel, Kanske Isch ändå har en poäng. Om Drogba (bara nu inte det finns en tråd om honom också ) filmar frekvent så kan det säkert vara domare som ibland TROR att dom avslöjar honom och det blir galet.
Lite som Lance Ward debatten (jävlar finns det en Ward tråd?? ).
I fallet Ward tycker jag att gör man 10 idiot grejer och tyvärr åker ut felaktigt den 11 så får man nog skylla sig själv.
Kan villigt erkänna som nån Poolare skrev att Gerrard dessvärre också ibland hänger sig åt konsten
Citera
2007-09-02, 22:49
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jo men det finns säkert en orsak till att Drogba får gult för filmning, även om den incidenten du nämner var fel, Kanske Isch ändå har en poäng. Om Drogba (bara nu inte det finns en tråd om honom också ) filmar frekvent så kan det säkert vara domare som ibland TROR att dom avslöjar honom och det blir galet.
Lite som Lance Ward debatten (jävlar finns det en Ward tråd?? ).
I fallet Ward tycker jag att gör man 10 idiot grejer och tyvärr åker ut felaktigt den 11 så får man nog skylla sig själv.
Kan villigt erkänna som nån Poolare skrev att Gerrard dessvärre också ibland hänger sig åt konsten

nu är du ju fjantig? hur gammal är du egentligen? jag hänvisade till EN tråd efter du hade börjat tjata om ronaldo och hans filmningar.

iallafall, härlig omgång för man utd, chelsea förlorar och united vinner med dåligt spel.. nu är det bara att vänta på att pool ska falla ihop
Citera
2007-09-03, 07:15
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Sorry

Citat:
nu är du ju fjantig? hur gammal är du egentligen? jag hänvisade till EN tråd efter du hade börjat tjata om ronaldo och hans filmningar.

iallafall, härlig omgång för man utd, chelsea förlorar och united vinner med dåligt spel.. nu är det bara att vänta på att pool ska falla ihop

Ska sluta, men det var årets överdrift att jag skulle ha tjatat on Ronaldo.

Dessutom är det ju helfånigt att uppmana folk att SÖKA för att man hänvisar till en spelare när man diskuterar filmningar. Om det dessutom är så att en hel tråd har uttömt ämnet så finns det ju en naturlig förklaring varför jag hänvisade dit när frågan kom på tal.

Men jag håller helt med dig om att ligan har börjat trevligt
Har lte svårt att tro att Pool ska falla ihop i år då vi nu har 2 spelare på varje plats som verkligen håller. Men inte kan vi ju gå igenom ligan utan insläppta spelmål och med ett snitt på 3 gjorda per match
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in