Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Som jag sagt innan så kommer jag aldrig glömma när Drogba nästan fick benet avsparkat mot Villa borta 2004 och fick gult kort för filmning. Efter det var Drogba skadad 4 veckor... Sådana saker händer när CFC köper domarna. Sådana saker händer vissa spelare i PL. Chelsea brukar för övrigt väldigt sällan få straff just för att domarna är livrädda för rubrikerna och snacket som går efteråt. Ni märkte själva vad som hände när CFC fick EN billig straff...Då hade Roman köpt Styles och domarbasen fick ringa och be om ursäkt till motståndarna.. Fuckn otroligt....
Jo men det finns säkert en orsak till att Drogba får gult för filmning, även om den incidenten du nämner var fel, Kanske Isch ändå har en poäng. Om Drogba (bara nu inte det finns en tråd om honom också

) filmar frekvent så kan det säkert vara domare som ibland TROR att dom avslöjar honom och det blir galet.
Lite som Lance Ward debatten (jävlar finns det en Ward tråd?? ).
I fallet Ward tycker jag att gör man 10 idiot grejer och tyvärr åker ut felaktigt den 11 så får man nog skylla sig själv.
Kan villigt erkänna som nån Poolare skrev att Gerrard dessvärre också ibland hänger sig åt konsten