2008-04-13, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Då avgörs ligan på Stamford Brigde den 26 April.

Nej. Om det blir oavgjort där så avgörs den ju inte där, inte heller om Chelsea vinner. Men vinner United däremot, då kanske.
Citera
2008-04-13, 20:05
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Nej. Om det blir oavgjort där så avgörs den ju inte där, inte heller om Chelsea vinner. Men vinner United däremot, då kanske.
Det var lite det jag menade, jag tror United vinner. Dom har en sak som inte Chelsea har, en bra coach.
Citera
2008-04-13, 20:33
Medlem
mogwai77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davinho
Först av allt: Kan någon förklara varför dem hämtade dem där två teaterskådisarna till studion!?

comic relief?
Citera
2008-04-13, 22:07
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Nej, det måste vara Wayne Rooney nuförtiden...
Som sagt, Rooney är ingen avslutare och har aldrig varit. Han är inte typen som ligger längs offsidelinjen hela matchen och lurar. Han är inte heller den som står rätt i straffområdet varje gång och slår in den med smalbenet/stortån/låret. Däremot han han en bra mycket större aktionsradie än många andra forwards och jobbar mycket för laget.

Hade han dessutom varit en naturlig avslutare av Solskjaer/Nistelrooy-modell och gjort många fler mål hade han nog haft ett betydligt bättre rykte än han har idag. Tror jag.

För övrigt tycker jag att Ferguson står för en stark insats i United-Arsenal idag. Precis när det blir 1-1 tar han in Anderson och Tevez. Han ändrar lagets balans och indikerar med all önskvärd tydlighet - både till sitt eget lag och motståndarna - att vi går för alla tre poäng idag.
Citera
2008-04-14, 22:58
Medlem
toxicitys avatar
Grattis man utd...............
Fan att vi inte kan stänga mathen mot wigan.
Citera
2008-04-14, 23:05
Medlem
Grattis alla rödnäsor
Citera
2008-04-14, 23:11
Medlem
bowmore87s avatar
Nu orkade jag bara se första. Men Chelsea imponerade verkligen inte. Verkligen välförtjänta burop i halvtid.
Citera
2008-04-14, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bowmore87
Nu orkade jag bara se första. Men Chelsea imponerade verkligen inte. Verkligen välförtjänta burop i halvtid.

Man buar inte ut sitt lag i halvtid och folk lämnade t.om arenan. Det är patetiskt. Chelsea spelade upp sig i andra och var mycket bra då. Pinsamt alla som var där...
Citera
2008-04-14, 23:27
Medlem
bowmore87s avatar
Tycker att man med all rätt kan ställa högre krav på Chelsea än vad de presterade i den första halvleken. Visst det var inte det bästa laget men det var ändå spelare av så pass högklass att Wigan inte ska ha så mycket att säga till om.

Tycker det sett ut så här många matcher jag har försökt se med Chelsea. Dom går runt lite på halvfart och imopnerar inte alls men lyckas ändå vinna matcherna med 1-0 och Grant säger alltid att de spelare rolig fotboll. Det är nästan så att han måste börja tro på det själv.
Citera
2008-04-14, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bowmore87
Tycker att man med all rätt kan ställa högre krav på Chelsea än vad de presterade i den första halvleken. Visst det var inte det bästa laget men det var ändå spelare av så pass högklass att Wigan inte ska ha så mycket att säga till om.

Tycker det sett ut så här många matcher jag har försökt se med Chelsea. Dom går runt lite på halvfart och imopnerar inte alls men lyckas ändå vinna matcherna med 1-0 och Grant säger alltid att de spelare rolig fotboll. Det är nästan så att han måste börja tro på det själv.

Det är faktiskt sant, även om det tar emot för mig som Chelseafan.

Förresten. Har inte Wigans manager, Steve Bruce, spelat i United? Därför han var så jäkla glad efteråt eller?
Citera
2008-04-14, 23:30
Medlem
bowmore87s avatar
Ja, han har spelat för United. Men jag tror nog han är mer glad över att han är en poäng närmare att ha ett jobb även nästa säsong.
Citera
2008-04-15, 01:24
Medlem
jaochss avatar
Finns det någon statistik någonstans över vilket lag som tappat flest poäng de sista 3-5 minuterna? Känns som om Chelsea tyvärr skulle ligga i topp där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in