2007-08-15, 22:44
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Fan vad skönt, United börjar med två oavgjorda matcher mot svagare motstånd.

Lugn. Dom har snart Tottenham hemma
Citera
2007-08-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffis
Svennis segertåg fortsätter. Ska City ses som favoriter i derbyt mot United till helgen?

yeah de är favoriter.

rooney skadad

ronaldo utvisad

city 3:1 united
Citera
2007-08-15, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svennisfan
manchester city har tagit över stan.

Jag väntar till efter derbyt med kommentar
Citera
2007-08-15, 22:46
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennisfan
manchester city har tagit över stan.

Jo, city is a massiv club
Citera
2007-08-15, 22:48
Medlem
fusiliers avatar
Jag är så besviken nu som united supporter
Tevez kunde väl suttit nåt av alla lägen han fick, och nani kan ju börja spela bättre! Skäms lite nu av nyförvärven, men bli nog bättre efter de har vänjt sig. Förlorar vi derbyt i helgen så kommer jag springa in i skogen och dunka huvudet i ett träd.

Edit: Mitt expekt konto är inte glad heller.
Citera
2007-08-15, 22:48
Medlem
Tycker Petrov är riktigt grym men City spelade på tok för mycket på högerkanten ikväll. Rätt häftigt att ett förhållandevis nytt lag om man tar hänsyn till alla nyförvärv i startelvan har ett sånt samspel och bjuder på fina finesser.
Citera
2007-08-15, 22:49
Medlem
Nowhere Hills avatar
Intressant kvälls fotboll, kan vara att vissa téndenser börjar redan ta form,Middlesboro kommer att få det svårt i år. alldeles för gles trupp,avsaknad av kvalitet,konstigt att boro inte har satsat hårdare med tanke på europa utflyktens framgång.
2 röda och drama nere på sydkusten,avstängning för herr Ronaldo väntar, inte direkt en lysande start till säsongen för united,däremot en ny 3 pinnare för torsbypannan och hans ljusblåa gäng,mäckta intressant derby väntar i helgen,luktar kryss.
Sunderland krigar till sig en pinne hos brum men man kan inte låta bli att fundera om sunderland har djupet och rutinen för att ständigt hämta opp underlägen och hålla sig kvar, tror personligen dom gör boro sällskap under nedflyttningsstrecket när säsongen är slut.
Kul att den beryktade dennis healy slår till igen, vad är det som gör den mannen så jädrans effektiv och varför visade inte han det i Leeds ? Skulle nog känna en liten oros klump i magen som BW supporter just nu,trenden måste brytas snabbt.
Chelsea inspirerad av Mourinhos trippelbyte fixar troligtvis en trea (någon minut kvar) och visar att dom defintivt är att räkna med igen denna säsong, tryck redan på United i helgen att försöka forcera tre pinnar i derbyt.
Så jävla kul att PL är igång igen !
Citera
2007-08-15, 22:50
Medlem
Van_de_Moozes avatar
Tevez

Teves ser ju ut som om han var paranormal i hela ansiktet.

Trots förlusten var Reading värda poäng mot Chelski.
Citera
2007-08-15, 22:54
Medlem
S.P.K.s avatar
Nu får united skärpa till sig! Jag slösar för mycket pengar på dryga sms till mina vänner som håller på rödingarna när de håller på så här...
Citera
2007-08-15, 22:56
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Jag är så besviken nu som united supporter
Tevez kunde väl suttit nåt av alla lägen han fick, och nani kan ju börja spela bättre! Skäms lite nu av nyförvärven, men bli nog bättre efter de har vänjt sig. Förlorar vi derbyt i helgen så kommer jag springa in i skogen och dunka huvudet i ett träd.

Edit: Mitt expekt konto är inte glad heller.

Hum, nyförvärven är, förutom Hargo och Tevez, inte för denna säsongen. Så Anderson och nani är inte tänkta att matchas spec hårt till en början. Tevez är grymt matchotränad pga av FAs tramsande och Hargo har varit skadad. Inget konstigt alls.

Sen är det kul att även city får en medgångs supporter. Kan de behöva tanke på sin fina målskörd förra året
Citera
2007-08-15, 22:58
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van_de_Mooze
Trots förlusten var Reading värda poäng mot Chelski.

Varför? För att dom var utspelade hela andra halvlek? Eller för att dom lyckades ta ledningen genom bjudningarna från Chelseas försvar?
Citera
2007-08-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Sunderland krigar till sig en pinne hos brum men man kan inte låta bli att fundera om sunderland har djupet och rutinen för att ständigt hämta opp underlägen och hålla sig kvar, tror personligen dom gör boro sällskap under nedflyttningsstrecket när säsongen är slut.

!

de har roy keane. de kommer aldrig under nedflyttningsstrecket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in