2007-11-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Hur många är det som spelar i MAN UNT som ursprunligen kommer från manchester?

Fler än chelseaspelare från chelsea (London, och nej moderklubb Westham är inte samma sak) och liverpoolspelare från liverpool. Och Arsenal ska vi inte prata om
Citera
2007-11-09, 23:41
Medlem
Emp-snubbes avatar
So what om en kille kommer från en annan klubb? Spelar man säg nästan ett decenium i samma klubb och är villig att stanna år efter år och slita kanske man ändå har ett hjärta som slår för den klubben?
Citera
2007-11-10, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
So what om en kille kommer från en annan klubb? Spelar man säg nästan ett decenium i samma klubb och är villig att stanna år efter år och slita kanske man ändå har ett hjärta som slår för den klubben?

Isåfall så leder United där också.
Citera
2007-11-10, 00:25
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Isåfall så leder United där också.
Ska du fortsätta den dumma debatten kan man ju kontra med att dom får betalt osv. Jag ville bara påvisa att det är en debatt som inte kan föras av fans för man kommer ingen vart, man måste i sånna fall se på lag som man inte har någon som helst anknytning till vare sig lagmässigt eller spelarmässigt.
Citera
2007-11-10, 01:47
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ska du fortsätta den dumma debatten kan man ju kontra med att dom får betalt osv. Jag ville bara påvisa att det är en debatt som inte kan föras av fans för man kommer ingen vart, man måste i sånna fall se på lag som man inte har någon som helst anknytning till vare sig lagmässigt eller spelarmässigt.
Bara inse alla som håller på UNITED är förda bakom flötet, går inte att diskutera med dom!
Citera
2007-11-10, 04:26
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Men Man United har mer hjärta än Arsenal, Liverpool, Chelsea etc etc..

Get real, boy.
Citera
2007-11-10, 10:43
Medlem
[quote=Emp-snubbe]So what om en kille kommer från en annan klubb? Spelar man säg nästan ett decenium i samma klubb och är villig att stanna år efter år och slita kanske man ändå har ett hjärta som slår för den klubben?QUOTE]

Så nu passar det att dra in andra klubbars talanger i diskussionen också? Skulle inte tro på att det beror på hjärta utan mer plånbok. Kolla lönechecken Riise fick, 1.5 eller var det 1.8 miljoner i veckan. Vem skulle INTE stanna med den lönen?

Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Bara inse alla som håller på UNITED är förda bakom flötet, går inte att diskutera med dom!

Presentera nått riktigt att komma med istället för att hoppa på folk sådär. Gissar att du håller på Pool eller Arsenal när du kommer med sånt uttalande.
Citera
2007-11-10, 11:35
Medlem
Eastons avatar
[quote=henrik21]
Citat:
So what om en kille kommer från en annan klubb? Spelar man säg nästan ett decenium i samma klubb och är villig att stanna år efter år och slita kanske man ändå har ett hjärta som slår för den klubben?QUOTE]

Så nu passar det att dra in andra klubbars talanger i diskussionen också? Skulle inte tro på att det beror på hjärta utan mer plånbok. Kolla lönechecken Riise fick, 1.5 eller var det 1.8 miljoner i veckan. Vem skulle INTE stanna med den lönen?

Presentera nått riktigt att komma med istället för att hoppa på folk sådär. Gissar att du håller på Pool eller Arsenal när du kommer med sånt uttalande.
Nej, faktist inte, Chelsea!
Citera
2007-11-10, 11:36
Medlem
Emp-snubbes avatar
Jag håller på Newcastle och tycker att man borde satsta långsiktigt, ungt och eget för att få en större klubbkänsla bland spelarna. För den där kämparglöden har saknats sen shearer la ner.
Citera
2007-11-10, 11:39
Medlem
Jole25s avatar
Kan ni inte diskutera ngt annat än vem som har mest "hjärta"? Man vinner inga titlar eller matcher på att ha 11 chelsea headhunters på plan. Likadant gäller det för United eller vilket lag som helst. Man vinner på att laget spelar som ett lag punkt slut...
Citera
2007-11-10, 12:23
Medlem
Quorthons avatar
Blackburn kan bli tufft, speciellt nu när vi saknar Rooney. Men jag tror det blir en seger med 2-0. Hoppas Fergie ställer upp med både Tevez och Saha och inte opta för en uppställning med Tevez som ensam forward. Blir så jävla trubbigt då.

Är det förresten någon som vet en torrent-sida där man kan ladda hem PL-matcher osv? Jag missar ju Uniteds match idag
Citera
2007-11-10, 12:26
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Är det förresten någon som vet en torrent-sida där man kan ladda hem PL-matcher osv? Jag missar ju Uniteds match idag
Tror att http://www.fbtz.com/forum/ borde funka ifall man registrerar sig. Funkade i alla fall mkt bra under VM 06. Tyvärr har jag glömt min login och orkar inte regga mig på nytt bara för att se ifall de fortfarande kör på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in