2008-04-05, 17:55
Medlem
Trumpeters avatar
Ska mycket till för Man U inte ska ta hem ligan nu.
Citera
2008-04-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Ska mycket till för Man U inte ska ta hem ligan nu.
United har 4 matcher av 6 på bortaplan(bla borta mot Chelsea). Chelsea lär nog hänga med in på slutet.
Citera
2008-04-05, 18:03
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecondToNone
United har 4 matcher av 6 på bortaplan(bla borta mot Chelsea). Chelsea lär nog hänga med in på slutet.
Uniteds återstående schema:

Boro (b)
Arsenal (h)
Blackburn (b)
Chelsea (b)
West Ham (h)
Wigan (b)

Lägg dessutom till att Champions League tar fokus och kraft. United har ett tufft schema kvar och inget är klart. Jag har ingen statistik som backar upp mig, men jag har för mig att United har gått på minor borta mot Boro och Blackburn flera gånger under de senaste säsongerna. Dessutom vet vi alla hur urstarka Chelsea är hemma.
Citera
2008-04-05, 18:04
Medlem
Jockegrillars avatar
Mjo, men jag ser inte att United kan tappa det här. Skulle vara skada på Rooney och Ronaldo då. Nej, de tar hem det här!
Citera
2008-04-05, 18:05
Medlem
Villons avatar
Vad har hänt med Newcastle egentligen?
Citera
2008-04-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Uniteds återstående schema:

Boro (b)
Arsenal (h)
Blackburn (b)
Chelsea (b)
West Ham (h)
Wigan (b)

Lägg dessutom till att Champions League tar fokus och kraft. United har ett tufft schema kvar och inget är klart. Jag har ingen statistik som backar upp mig, men jag har för mig att United har gått på minor borta mot Boro och Blackburn flera gånger under de senaste säsongerna. Dessutom vet vi alla hur urstarka Chelsea är hemma.
Jag har också minnen av att United har svårt borta mot Boro och B'burn. Sedan ska vi inte glömma hur det har gått för United mot West Ham de 3 senaste mötena i ligan, nämligen West Ham-vinster. Det året blackburn vann ligan och United hamna tvåa förlorade United sista matchen mot just West Ham. Fan vad jag vill att vi avgör det innan WHU-matchen.
Citera
2008-04-05, 18:39
Medlem
Eastons avatar
Hoppet lever fortfarande som en Chelsea supporter!
Citera
2008-04-05, 18:59
Bannlyst
Förhoppningsvis kan Middlesbrough ställa till det för United imorgon, de har gjort det förr och kan göra det igen...

Vi håller tummarna...
Citera
2008-04-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Vad har hänt med Newcastle egentligen?
King Kev!
Citera
2008-04-05, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Förhoppningsvis kan Middlesbrough ställa till det för United imorgon, de har gjort det förr och kan göra det igen...

Vi håller tummarna...

De gångerna Boro ställt till problem för United är när Mclaeren varit i Boro, nu är han inte där länge och då känns det relativt lugnt.. 4-1 blev det senast mot Boro förresten, och United har inte förlorat mot dem på tre år.

Men man vet aldrig, det är inte bara att åka dit och plocka poäng.
Citera
2008-04-05, 22:15
Medlem
Sir Alex maste monstra ganska bra lag mot BORO om vi ska spela for vinst!
Citera
2008-04-06, 14:50
Medlem
pastoratets avatar
Verkar vara karnevalsstämning kring hela United nu, fan vad bra de är! Det enda verkliga hindret är egentligen Barcelona om vi tar ett och annat för givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in