2008-03-16, 09:59
Medlem
Rocky69s avatar
I går visade Liverpool att de faktiskt är englands absolut vackraste och starkaste lag.
Torres ÄRRRRR kung. Vilken spelare, jag får stånd.
Citera
2008-03-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
I går visade Liverpool att de faktiskt är englands absolut vackraste och starkaste lag.

Liverpool 4 i ligan, 8 poäng efter, 3 före Everton med en match mindre spelad. Och Gerrard dyker igen och domaren vågar inte blåsa straff för hands i slutet. Liverpool+domare = segrande kombination.
Citera
2008-03-16, 10:43
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Liverpool 4 i ligan, 8 poäng efter, 3 före Everton med en match mindre spelad. Och Gerrard dyker igen och domaren vågar inte blåsa straff för hands i slutet. Liverpool+domare = segrande kombination.

Sluta upp med att fabricera.
Gerrard dyker aldrig. Han blev ju fälld flera ggr i går.
Liverpool hade varit i topp om inte domarna stulit 15-16 poäng av dem.
Citera
2008-03-16, 10:54
Medlem
Jole25s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=uVb2gbMtN3I&feature=related

Gerrard never dives and he hates divers...
Citera
2008-03-16, 11:03
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
http://www.youtube.com/watch?v=uVb2gbMtN3I&feature=related

Gerrard never dives and he hates divers...

Förhelvete Jole, nu har du gått för långt. Detta är ju trickfilmat av illasinnade Liverpoolhatare.
Några av sekvenserna visar dock att Gerrard blir brutalt kapad eller att han tappar balansen.
Citera
2008-03-16, 11:10
Medlem
Citat:
Det där måste vara en provokation.
Citera
2008-03-16, 11:11
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Förhelvete Jole, nu har du gått för långt. Detta är ju trickfilmat av illasinnade Liverpoolhatare.
Några av sekvenserna visar dock att Gerrard blir brutalt kapad eller att han tappar balansen.

Och min farmor var oskuld...
Citera
2008-03-16, 11:35
Medlem
Citat:
Sluta upp med att fabricera.
Gerrard dyker aldrig. Han blev ju fälld flera ggr i går.
Liverpool hade varit i topp om inte domarna stulit 15-16 poäng av dem.

Gerrard dyker aldrig, det såg vi ju igår? Och när han får bollen på armen, inte ska det vara straff?

Ronaldo blir ju också fälld flera gånger per match, då kallas det filmning och han är inte värd att spela fotboll, när Gerrard filmar så kallas det brutal tackling. Logik från Liverpool.

Liverpool hade inte varit i topp, lätt att skylla på domare när de inte är bra. Och de får ju inte domslut med sig, gerrard tar med handen, gerrard blir inte avstängd för slagsmål under träningsmatcher mm. Inte för inte som Pool har tumme med FA.
Citera
2008-03-16, 11:43
Medlem
Fan, fortsätter det så här kommer både United och Chelsea sluta före oss i år. Riktigt klantigt, borde vara 3 klara vinster mot B-ham, Wigan och Boro. En chans till mot Chelsea, vinner inte den så tar United detta, tyvärr.
Citera
2008-03-16, 12:03
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Fan, fortsätter det så här kommer både United och Chelsea sluta före oss i år. Riktigt klantigt, borde vara 3 klara vinster mot B-ham, Wigan och Boro. En chans till mot Chelsea, vinner inte den så tar United detta, tyvärr.
Ni är redan borträknade från ligasegern, tack och hej!
Citera
2008-03-16, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Ni är redan borträknade från ligasegern, tack och hej!

Arsenal och Chelsea har väl ungefär lika stor chans att vinna nu tycker jag, rätt många omgångar kvar så omöjligt att säga, själv är jag nöjd om Arsenal tar mellan 75-80 poäng i år, helst före något av Chelsea och United också. Arsenal har redan gjort en godkänd säsong enligt mig.
Citera
2008-03-16, 12:54
Medlem
sparvens avatar
Såg just highlights från Arsenal-M'boro, måste varit något frustrerande för Arsenalfans när typ inget gick deras väg. Förutom hörnan de inte skulle haft som gav 1-1 dårå.

Nej, nu ser det riktigt fint ut, tar vi Bolton på onsdag så ska vi inte tappa detta, men det känns som att vi har fler twister att beskåda.

Extra spännande blir det om även Chelsea vinner sin ospelade match och hamnar på samma poäng som Arsenal. När var det senast tre lag som slogs så jämnt om guldet såhär sent på säsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in