Att förlora mot WH borta är egentligen inte hela världen. En rätttvis förlust dessutom. MEN, ser man dessutom till hur laget uppträder och spelar, tidigare resultat, samt Rafas allt lamare försvarstal så börjar man tröttna och det rejält. Inte för att jag överväger att byta lag, men ibland känns det löjligt tråkigt.
På tal om Rafa så undrar man hur han resonerar om tålamod. När Crouch kom till klubben fick han chans på chans trots minst sagt varierat spel och en löjligt lång måltorka. Nu får han knappt en minut alls. Kuyt däremot verkar nu få hur mycket chanser som helst. Vill han inte spela Crouch så borde väl Babel få mer chanser (mer speltid) än han i nuläget får.
Som vi spelat på sistone förtjänar vi inte spel i Europa. Men som tur är kan det ju vända och chansen till ytterligare CL-spel finns ju trots allt kvar. Men lyckas inte laget mer än hyfsat i CL i år bör Rafa se sig om efter ett nytt jobb. Han har nu haft flera år på sig och pengar borde han inte klaga på, möjligtvis hur de har spenderats men vem kan han skylla på där?

Det stora problemet jag har är att jag inte ser någon given kandidat till att efterträda honom. Blir en intressant vår även om det knappast blir på det sätt man hade förhoppningar om innan säsongen startade.