2008-01-30, 21:15
Medlem
Quorthons avatar
Cristiano Ronaldo, vad säger man?
Helt sjukt vilken form han har. Först tunnlar han målvakten och 2 minuter senare drar han en frispark i krysset.
Citera
2008-01-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Helt sjukt vilken form han har. Först tunnlar han målvakten och 2 minuter senare drar han en frispark i krysset.

Jag tippar iaf på en hattrick
Citera
2008-01-30, 21:16
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Ja, mår dåligt över den form Fake-Ronaldo är i. Äckligt!
Citera
2008-01-30, 21:22
Medlem
toxicitys avatar
ballack!
Citera
2008-01-30, 21:26
Medlem
Jag gillar inte att United vinner men är ändå imponerad av Ronaldo. Ser dock inte på matchen men två mål under första kvarten mot ett bra lag säger en del. Tyvärr världens bästa fotbollsspelare just nu, utan tvekan.
Citera
2008-01-30, 21:33
Medlem
P3RK3L3s avatar
Pisskuk. "Mannen" är ju i äcklig form. Han är ensam ansvarig för Uniteds framgångar den här säsongen. Och nu hamnar ju Adebayor ännu mer efter i skytteligatabellen...
Citera
2008-01-30, 21:37
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
ballack!
Chelsea har ägt matchen från minut 1 till 45!
Citera
2008-01-30, 22:12
Medlem
Helle031s avatar
Har C.Ronaldo lärt sig att inte dra varje frispark på kraft i muren?
Filmade han till sig frisparken?

Är dock imponerad över hans ganska många mål som ytter.
Citera
2008-01-30, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Har C.Ronaldo lärt sig att inte dra varje frispark på kraft i muren?
Filmade han till sig frisparken?

Är dock imponerad över hans ganska många mål som ytter.

Aa den här säsongen har dom flesta gått på mål.
Och nej
Citera
2008-01-30, 22:40
Medlem
Jockegrillars avatar
Ljungberg fixar straff åt West Ham i 93 minuten som Nobble slår in. 1-0 till West Ham och jag undrar hur länge Benitez får vara kvar
Citera
2008-01-30, 22:53
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Att förlora mot WH borta är egentligen inte hela världen. En rätttvis förlust dessutom. MEN, ser man dessutom till hur laget uppträder och spelar, tidigare resultat, samt Rafas allt lamare försvarstal så börjar man tröttna och det rejält. Inte för att jag överväger att byta lag, men ibland känns det löjligt tråkigt.

På tal om Rafa så undrar man hur han resonerar om tålamod. När Crouch kom till klubben fick han chans på chans trots minst sagt varierat spel och en löjligt lång måltorka. Nu får han knappt en minut alls. Kuyt däremot verkar nu få hur mycket chanser som helst. Vill han inte spela Crouch så borde väl Babel få mer chanser (mer speltid) än han i nuläget får.

Som vi spelat på sistone förtjänar vi inte spel i Europa. Men som tur är kan det ju vända och chansen till ytterligare CL-spel finns ju trots allt kvar. Men lyckas inte laget mer än hyfsat i CL i år bör Rafa se sig om efter ett nytt jobb. Han har nu haft flera år på sig och pengar borde han inte klaga på, möjligtvis hur de har spenderats men vem kan han skylla på där? Det stora problemet jag har är att jag inte ser någon given kandidat till att efterträda honom. Blir en intressant vår även om det knappast blir på det sätt man hade förhoppningar om innan säsongen startade.
Citera
2008-01-30, 22:58
Bannlyst
Let's all laugh at Liverpool

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här